معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌کند:

نخستین نشست بصیرت افزایی طلاب با موضوع «بصیرت، اطاعت از رهبری و وحدت شاخصه مهم تداوم انقلاب اسلامی»

بصیرت افزایی

نخستین نشست از سلسله نشست‌های بصیرت افزایی طلاب با موضوع «بصیرت، اطاعت از رهبری و وحدت شاخصه مهم تداوم انقلاب اسلامی» در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز سال تحصیلی 1404 - 1403 اظهار داشت: سلسله نشست‌های بصیرت افزایی طلاب روزهای سه شنبه هر هفته در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

 معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد باسعادت رسول اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم، گفت: طلاب علوم دینی که به حرکت در مسیر سربازان امام زمان ارواحنا فداه مفتخر شده‌اند، باید خود را به سلاح بصیرت مسلح کنند؛ در این راستا ارتقای سطح بصیرتی طلاب  از ضروریات حوزه است.

شریفی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی درباره لزوم بصیرت افزایی، گفت: در راستای بهبود جلسات بصیرت افزایی، کمیته بصیرتی جامعه الزهرا سلام الله علیها طبق بررسی های انجام داده، اساتید شاخص را با موضوعات مرتبط با بصیرت در نظر گرفته است.

وی افزود: از اساتید و طلاب این مجموعه فاخر درخواست می‌شود نظرات و پیشنهادات خود را در موضوعات بصیرت افزایی و اساتید مدعو به اداره کل امور فرهنگی واقع در طبقه فوقانی مهدکودک یا ادمین کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در ایتا به آدرس https://eitaa.com/jz_mft ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بانوان طلبه در سلسله نشست‌های بصیرتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها الزامی است و طلاب نسبت به حضور در این برنامه اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: اولین نشست بصیرت افزایی در تاریخ 27 شهریور ماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر انواری استاد حوزه و دانشگاه و عضو هیئت علمی مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی ره با موضوع «بصیرت، اطاعت از رهبری و وحدت شاخصه مهم تداوم انقلاب اسلامی» در تالار بیداری اسلامی ساعت 11 تا 12 برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵