برگزاری نشست تبلیغی در کاروان همپای قافله ۸

IMG_20240819_113945_539

نشست تبلیغی مبلغان راهبر با زائرمبلغان کاروان همپای قافله ۸ روز گذشته در نجف اشرف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست تبلیغی مبلغان راهبر با زائرمبلغان کاروان همپای قافله ۸ روز گذشته در محل اسکان کاروان در نجف که در مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم بود، برگزار شد.

در این نشست، سرکار خانم خیری استاد و مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به آیه شریفه "إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ؛ مگر کسانی که ایمان آورده و اعمال صالح انجام داده‌اند، و یکدیگر را به حق سفارش کرده و یکدیگر را به شکیبایی و استقامت توصیه نموده‌اند"، عنوان کرد: اگر می‌خواهید به کمال و عبودیت برسید باید چهار اصل این آیه شریفه را رعایت کنید.

استاد و مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این چهار اصل شامل ایمان، عمل صالح، سفارش به حق و سفارش به شکیبایی و استقامت است.

وی تصریح کرد: در مسیر کمال و عبودیت باید همه صالحات را انجام دهید تا از خسران به دور باشید.

خیری با بیان اینکه در مسیر پیاده روی اربعین حسینی، شرایط تبلیغی بسیار مناسبی فراهم است، گفت: در این مسیر معنوی، هر طلبه باید یک مبلغ باشد و به رسالت تبلیغی خود عمل کند.

وی تأکید کرد: طلابی که شرایط تبلیغی ندارند، با اعمال و رفتار خود، دین مبین اسلام را تبلیغ کنند.

در ادامه این نشست، سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به لزوم تحول در حوزه‌های علمیه، تصریح کرد: همه طلاب باید در عرصه‌های تبلیغی فعال و دغدغه مند باشند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه محتوای تبلیغی باید در متن آموزش قرار گیرد، گفت: طلاب پس از فارغ‌التحصیلی باید مبلغ و مدیر فرهنگی باشند.

وی با بیان اینکه طلاب باید در میدان، فعالیت جهادی داشته باشد، در ادامه به عملیات در رسانه و فضای مجازی، لزوم کار تشکیلاتی و شبکه‌سازی و تبلیغ چهره به چهره در مسیر پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵