معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

نقش بی‌بدیل حضرت زینب سلام‌الله‌علیها در جهاد تبیین

خانم شریفی 2

خانم شریفی با اشاره به نقش بی بدیل و جهاد تبیین حضرت زینب سلام‌الله‌علیها، وظیفه طلاب در عرصه تبلیغ را مهم دانست.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی در مراسم افتتاحیه اردوی کوتاه مدت «راه روشن ۳» که با حضور داوطلبان پذیرش طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳ در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان و عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و اشاره به  نقش بی‌بدیل حضرت زینب سلام‌الله‌علیها در جهاد تبیین، گفت: تنفس در فضای نورانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به انسان انرژی معنوی می‌دهد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی اولویت فعالیت حوزه‌های علمیه را تبلیغ می‌دانند و این امر، وظیفه ما را در این عرصه حساس، سنگین تر می‌کند.

شریفی تصریح کرد: بانوان نیمی از پیکر جامعه هستند و می‌توانند با خودسازی و مجهز کردن خویش به معارف اسلامی، تربیت نیمه دیگر جامعه را به عهده داشته باشند.

وی در پایان، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان اردوی کوتاه مدت «راه روشن 3»، به برنامه‌های متنوع معاونت تبلیغ و امور فرهنگی اشاره کرد و درباره فعالیت‌های اداره کل تبلیغ، اداره کل فرهنگی، اداره تبلیغ نوین در فضای مجازی و رسانه‌ها و اداره قرآن و حدیث توضیحاتی ارائه داد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱