فراخوان ثبت نام فعالیت‌های هنری، رسانه ای و فضای مجازی تابستان 1403

تبلیغ نوین

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از ثبت نام فعالان در تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای تابستان سال ۱۴۰۳ با رویکرد  مهدویت، ظهور و اربعین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به سیاست‌های ابلاغی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در فعالیت‌های تابستانی فعالان رسانه ای ،هنری و فضای مجازی عنوان کرد: هدف کلی از رویکرد تابستان 1403 را آشنایی با ارزش‌ها و مفاهیم معنوی و فرهنگی محرم، صفر و راهپیمایی اربعین و انعکاس پیام وحدت، معنویت و انسجام جهان اسلام در رویداد عظیم اربعین دانست.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: فعال‌سازی شبکه‌های اجتماعی (داخلی و بین المللی) برای به اشتراک‌گذاری لحظات ماندگار و پیام‌های آموزنده از فرهنگ عاشورا، تاسوعای حسینی و پیاده‌روی اربعین و تولید محتوای صوتی (پادکست) و تصویری با موضوعات متنوع پیرامون فرهنگ، سنت‌ها و پیام‌های مهدویت، ظهور و اربعین با طراحی عملیات رسانه ای نقطه زن را از اهداف دیگر این فراخوان دانست.

وی در ادامه به قالب‌های مختلف تولیدات رسانه ای، فضای مجازی و هنری اشاره کرده و گفت: در همین راستا طلاب می‌توانند تولیدات رسانه‌ای و فضای مجازی شامل کلیپ، مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه، پادکست، نماهنگ، کتاب صوتی، فتوکلیپ، اینفوگرافی و عکس نوشته و تولیدات هنری شامل نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، شعر، داستان و رمان خود را ارائه دهند.

شریفی در ادامه خاطر نشان کردند: هر یک از آثار تولیدی طبق استاندارهای مشخص و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تولیدی تاثیرگذار شناختی در رسانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه و تکمیل پرونده با انتخاب قسمت برنامه‌ها فعالیت تابستانه با رویکرد مهدویت، ظهور و اربعین را ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی ۳۲۱۱۲۰۹۳ تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱