بیانیه مدیر جامعه الزهرا به مناسبت روز بسیج اساتید

روز بسیج اساتید

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه ای ضمن گرامی داشت روز بسیج اساتید، جهاد تبیین به ویژه برای نسل جوان را وظیفه خطیر اساتید عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يَرفَعِ ٱللَّهُ ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ مِنكُم وَٱلَّذِينَ أُوتُواْ ٱلعِلمَ دَرَجَت (سوره مجادله/آیه 11)

31 خردادماه، سالروز شهادت دانشمند مجاهد، دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید گرامی باد. دکتر شهید چمران، فرمانده بسیجی، بصیر، انقلابی و زمان شناس بود که عالمانه زیست و عاشقانه به دیدار معبود رفت تا رسم دانشمندی و سلحشوری توامان را بیاموزد. خداباوری، مردم داری و ولایت مداری همراه با بینش و بصیرت از ویژگی های این مدیر جهادی و خستگی ناپذیر بود؛ شاخصه هایی که در شهید عزیز آیت الله رئیسی هم وجود داشت و او را از دیگران متمایز ساخت.

روز شهادت دکتر مصطفی چمران که با راهنمایی حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، به نام روز «بسیج اساتید» نام گرفت ره آموز وحدت دو خصلت دانشمندی و بسیجی است و اقدامی ارزشمند و پر مفهوم بود که رسالتی سنگین برای جامعه علمی کشور به همراه آورده است.

اینجانب ضمن عرض تبریک روز بسیج اساتید، از همه اساتید بسیجی سراسر کشور دعوت می‌کنم با حمایت همه جانبه از تفکر «مقاومت» به عنوان یک راهبرد اساسی در برابر توطئه‌های دشمنان و آمادگی کامل برای مقابله با جنگ های ترکیبی، خود را برای دفاع از اصول و مواضع انقلاب آماده کنند که این ظرفیت جز با مسلح شدن به سلاح علم و تقوا و بسط دیپلماسی علمی، فرهنگی و تمدنی میسر نخواهد شد.

امروز که ملت ایران در آستانه آزمونی دوباره و انتخاباتی سرنوشت ساز قرار دارد، فریضه جهاد تبیین برای آحاد کشور به ویژه نسل جوان از اولویت ها و وظایف خطیر اساتید بسیجی است تا با روشنگری و ترغیب برای شرکت حداکثری در انتخابات چهاردهیمن دوره ریاست جمهوری و انتخاب کاندیدای اصلح، دولتی متخصص، دلسوز، انقلابی و تلاشگر در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی بر سر کار آید و ادامه دهنده راه و نگاه شهید خدوم و بزرگوار آیت الله رئیسی باشد.

 سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهراء علیهاالسلام

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱