پیام تشکر جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران از حضور پرشور مردم در انتخابات

انتخابات

جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه مشترکی از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی و آن را نشانه وفاداری به نظام اسلامی دانستند.

پیام تشکر جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران از حضور پرشور مردم در انتخابات

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ «رعد: ۱۱»

حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز یازدهم اسفندماه، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود.

آری، ملت شریف ایران به‌رغم توطئه‌های چندساله استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید.

دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند. از فشار‌های سیاسی و اقتصادی گرفته تا بمباران خبری و رسانه ای. یقیناً هرکدام از این موارد، می‌توانست مشارکت مردمی را در کشور‌های مختلف شدیداً تحت تأثیر قرار دهد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی اثبات کرد.

درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه در صحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود، عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید.

بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود.

حضور مردم، لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا مخصوصاً بیعت با شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که ناجوانمردانه توسط دولت آمریکا ترور شد.

اینک رقابت‌ها به پایان رسیده است و نمایندگان منتخب باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در رأس برنامه‌های خود قرار دهند.

بی‌شک صیانت از دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی از جمله اولویت‌های جدی مجلس شورای اسلامی خواهد بود که نمایندگان بایستی از ابتدای شکل‌گیری تا روز پایان آن بدان ملتزم و پایبند باشند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور و جامعه الزهراء «سلام‌الله‌علیها» ضمن تشکر و تقدیر از حضور مردم همیشه در صحنه و عموم جریانات سیاسی دلبسته به‌نظام و همچنین رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» و مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم» که با تلاش خود فضای صمیمی و به‌دور از تنش در برگزاری انتخاباتی شایسته را فراهم آوردند، از دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی به‌ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قدردانی می‌نماید.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهراء «سلام‌الله‌علیها»
مجتبی فاضل مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱