فراخوان ثبت نام مبلغان در طرح ملی «انسان مسئول»

امر به معروف و نهی از منکر

فراخوان ثبت نام مبلغان در طرح ملی «انسان مسئول» با هدف نهضت گسترش معارف امربه معروف و نهی از منکر و اقامه و احیای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و محلات اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، طرح ملی «انسان مسئول» از سوی ستاد راهبری امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های علمیه و با همکاری نهادهای حوزوی از جمله معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

این طرح  جهت توانمندسازی مبلغان و ویژه مبلغین و مربیان (خواهر و برادر) در نظر گرفته شده است و به منظور نهضت گسترش معارف امربه معروف و  نهی از منکر و اقامه و احیای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و محلات اجرایی می‌شود.

مهلت ثبت نام تا۳۰ بهمن ۱۴۰۲ است و علاقه مندان جهت شرکت در این طرح ملی می‌توانند از طریق سامانه https://admin.ehyagari.ir/admin/event/62/view اقدام کنند.

مزایای شرکت در این طرح دارای مزایای مختلفی است که می‌توان به مواردی چون برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ تخصصی رایگان، ارائه محتوای مکتوب (فیش منبر ویژه ماه محرم و ماه رمضان، مبانی، احکام، شبهات و روش‌ها)، ارائه محتوای چندرسانه‌ای با روش بگو و برو، ارائه طرح‌های عملیاتی میدانی، اعطای گواهی رسمی معتبر، معرفی به دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت تبلیغ حوزه علمیه جهت تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی و اعزام تخصصی فردی و گروهی اشاره کرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شناسه پشتیبان @ensanemasoul در پیام رسان ایتا در ارتباط باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱