برگزاری سومین مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم

مسابقات حفظ قرآن کریم

‌سومین مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم ویژه بانوان حافظ استان قم و شهرستان‌ها در رشته‌های یک جزء، 3 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سومین مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم ویژه بانوان حافظ استان قم و شهرستان‌ها از سوی آموزشگاه تخصصی قرآن کریم هدی وابسته به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

این مسابقه در رشته‌های یک جزء، 3 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل فراخوان شده و به سه نفر برتر هر رشته حفظ جوایز نقدی با ارائه گواهینامه معتبرحفظ عمومی از سازمان تبلیغات اسلامی به درخواست متسابقین اهدا می‌شود.

آزمون مرحله اول روز جمعه  ۲۷ بهمن ساعت ۱۰ صبح به صورت کتبی و آنلاین برگزار می‌شود و آزمون مرحله دوم روز پنجشنبه ۳  اسفند ساعت 8 تا 14 به صورت حضوری ویژه حافظان ساکن قم و روز جمعه 4 اسفند ساعت 8 تا 14 به صورت آنلاین ویژه حافظان ساکن شهرستان‌ها است.

بانوان حافظ غیرایرانی نیز می‌توانند در این مسابقه ثبت نام و شرکت کنند.

ثبت نام مسابقه حفظ از طریق سایت آموزشگاه قرآن هدی به نشانی https://www.hodaschools.ir/qoran/?app=forms&formid=3 امکان پذیر است و ثبت نام نهایی با ارسال فیش مبلغ ۳۰ هزار تومان به شناسه کاربری @Zahraka4483 در پیام رسان ایتا صورت می‌گیرد.

مهلت ثبت نام در مسابقه تا 24 بهمن است و علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی آزمون، با ادمین آموزشگاه @Zahraka4483 و یا شماره همراه ۰۹۱۲۴۵۲۳۵۹۱ ـ ۰۹۱۲۰۷۷۸۵۱۳ در ارتباط باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱