اهدای جهیزیه به طلاب نوعروس جامعه الزهرا(س)

اهدای جهیزیه 1

چهار سری جهیزیه با کمک خیرین و به همت اداره کل امور طلاب و خانواده به چهار طلبه نوعروس جامعه الزهرا علیهاالسلام اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، چهار سری جهیزیه از سوی خیرین و به همت اداره کل امور طلاب و خانواده و حمایت مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به چهار طلبه نوعروس این موسسه علمی اهدا شد.

اداره امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به برخی طلاب، فعالت‌های مختلفی در دستور کار دارد که یکی از فعالیت‌ها، فراهم کرن جهیزیه برای برخی طلاب نوعروس جامعه الزهرا علیهاالسلام است.

در این راستا، اداره کل امور طلاب و خانواده سال گذشته 10 سری جهیزیه و امسال نیز تا کنون 6 سری جهیزیه با کمک خیرین به طلاب نوعروس اهدا کرده است.

این جهیزیه‌ها شامل 18 قلم کالای اساسی از جمله اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، اتو، سرویس آشپزخانه بودند که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به خانه زوج‌های جوان روانه شدند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اهدای این جهیزیه‌ها به چهار نوعروس جامعه الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: امروز به همت جمعی از خیرین و مسئولان اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام، جهیزیه‌هایی با نهایت کرامت و شخصیت و حفظ حرمت به برخی طلاب اهدا می‌شود که امید است این سنت حسنه در جامعه گسترش پیدا کند.

همچنین در کنار این جهیزیه‌ها، بسته‌های فرهنگی شامل قرآن کریم، مفاتیح الجنان، نهج الجنان، استفتائات، کتاب «مطلع عشق»؛ گزیده‌ای از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی حضرت آیت‌الله خامنه ای به زوج‌های جوان و کتاب «خداحافظ سالار»؛ خاطرات پروانه چراغ نوروزی همسر شهید مدافع حرم سردار سرلشکر حاج حسین همدانی از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام به این طلاب نوعروس اهدا شد.

برگزاری جشن ازدواج از دیگر فعالیت‌های اداره کل امور طلاب است که تاکنون دو جشن ازدواج با حضور صد طلبه نوعروس در سال گذشته و 160 طلبه نوعروس در سال جاری برگزار شده است. در حاشیه برگزاری این جشن‌ها، تسهیلات و هدایایی به طلاب اهدا شده است. 

 

اهدای جهیزیه 1

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱