مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد:

آغاز ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی 1404-1403 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

اسلاید-پذیرش

ارمکان با اشاره به آغاز پذیرش و ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی 1404-1403 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سطوح دو، سه، چهار و بازپذیری، گفت: ثبت نام از امروز آغاز شده و تا 19 دی 1402 ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم اشرف السادات ارمکان در نشست خبری «آغاز پذیرش و ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی 1404-1403 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها (در سطوح دو، سه، چهار و بازپذیری)» که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد، عنوان کرد: ثبت نام پذیرش از 11 آذر آغاز می‌شود و تا 19 دی 1402 ادامه دارد.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: ثبت نام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت مجازی است و میز خدمت برای افرادی که با مشکل مواجه می‌شوند، در نظر گرفته شده است.

وی گفت: آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت همزمان در 31 مرکز استان برگزار می‌شود.

ارائه 13 رشته تحصیلی در مقطع سطح سه/تحصیل طلاب به سه شیوه حضوری، غیرحضوری و مجازی

ارمکان با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سه شیوه حضوری، مجازی  (آنلاین) و غیرحضوری ارائه می‌شود، عنوان کرد: داوطلبان سطح دو می‌توانند به شیوه‌های حضوری تمام وقت و نیمه وقت، غیرحضوری و مجازی (آنلاین) تحصیل کنند.

وی به پذیرش در مقطع  تحصیلی سطح سه اشاره کرد و افزود: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در 13 رشته تحصیلی شامل تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، مدیریت آموزشی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، کلام اسلامی با گرایش امامت، زبان و ادبیات عربی، علوم و معارف حدیثی و مطالعات اسلامی زنان به شیوه حضوری طلبه می‌پذیرد.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: همچنین در مقطع تحصیلی سطح سه در رشته‌های تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و کلام اسلامی به شیوه مجازی (آنلاین) و در سه رشته تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و کلام اسلامی به شیوه آموزش غیرحضوری پذیرش دارد.

وی بیان داشت: علاوه بر دارندگان مدرک سطح 2 حوزه، امکان پذیرش دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته در 73 رشته همسوی دانشگاهی در سطح 3 وجود دارد. البته این افراد ملزم به گذراندن واحدهای پیش نیاز (حداکثر تا 56 واحد) و جبرانی (حداکثر تا 19 واحد) بر اساس رشته دانشگاهی و رشته انتخابی شان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هستند.

ارائه پنج رشته تحصیلی در مقطع سطح چهار

ارمکان یادآور شد: در مقطع تحصیلی سطح چهار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، رشته‌‌های تحصیلی تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و تاریخ و سیره پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: رشته‌های تحصیلی سطح 4 به صورت حضوری برگزار می‌شود و شرط پذیرش در آن دارا بودن مدرک سطح 3 حوزه است.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر به سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

پوستر پذیرش 

پوستر پذیرش

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱