کانون طلاب جامعه الزهرا در استان گلستان راه اندازی می شود

کانون های استانی

کانون طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در استان گلستان پس از انجام مقدمات و طی مراحل قانونی به زودی راه اندازی می شود

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم داوود الموسوی مدیرکل امور فرهنگی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به فرآیند آماده ‌سازی و ارتباط اداره انجمن ها و تشکل‌ها با طلاب استان‌ گلستان جهت سفر و تشکیل مجمع عمومی، اظهار داشت: استان‌ گلستان، چهاردهمین استانی است که کانون استانی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در آن‌ راه اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: امروزه با توجه به تنوع اقلیم و قومیت های مختلف، استان گلستان دچار خلأ ‌های فرهنگی شده است، از این رو برای عبور از بحران‌های فرهنگی این استان می‌بایست بانوان طلبه جوان فعال در قالب تشکیلاتی به نام کانون گردهم آیند تا با تقویت در عرصه‌های مختلف فرهنگی به دنبال حل مسائل استان باشند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به انجام زیرساخت‌های راه اندازی کانون‌ استان‌ گلستان، تصریح کرد: پس از فراخوان تشکیل کانون در این استان‌ و عضویت طلاب درگروه ایتا، طلاب متقاضی عضویت در شورای مرکزی کانون، کاندیدا می شوند و و رزومه خود را جهت شرکت در انتخابات ارسال می کنند که با تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات، اعضای شورای مرکزی مشخص و حکم فعالیت آنها صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب استان گلستان می‌توانند از طریق پیوند  https://eitaa.com/joinchat/4010476109C5de1527b81 عضوگروه استان خود شده و از زمان تشکیل مجمع عمومی و نیز فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی کانون استان خود مطلع شوند.

داوودالموسوی در ادامه افزود: در نهایت با برگزاری انتخابات و شکل‌گیری هسته مرکزی، مراحل تصویب و اعطای حکم کانون توسط مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ازطریق وبینار، فعالیت‌های طلاب به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی در پایان ضمن قدردانی از طلاب فعال در استان  گلستان، از آنان برای مشارکت و همکاری در برپایی کانون‌ استانی دعوت بعمل آورد و گفت: کانون‌ها، محل تجمع و انجام کار تشکیلاتی و کارورزی طلاب در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب آگاهی بیشتر با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۳۴ تماس بگیرند.

دریافت اساسنامه تیپ کانون‌های استانی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱