برگزاری نشست نقد و تحلیل انیمیشن شانس

شانس

نشست مجازی نقد و تحلیل انیمیشن شانس 18 آبان ماه در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم طالبیان در گفتگو با واحد خبر با بیان اینکه یکی از رسالت های اداره خانواده در خصوص فرزندان طلاب، پرورش فکر آنان است، گفت: فکر کردن و تقویت تفکر از مهم ترین مسایل آموزشی و پرورشی در کودکان و نوجوانان است. بر این اساس می بایست از ابزارها و شیوه های مناسب و موثر برای تقویت اندیشه و تفکر آنان استفاده شود.

وی ادامه داد: ذهن در دوران کودکی بیش از هر سن دیگری، درگیر امور خیالی بوده به طوری که بچه‌ها حتی واقعیات را در برخی موارد با زبانِ خیال ترجمه و بیان می‌کنند از این رو انمیشین‌ها تاثیر زیادی بر ذهن و خیال کودکان دارد و در شکل گیری شخصیت آنان در نوجوانی و جوانی موثر است.

کارشناس مسئول اداره امور خانواده ادامه داد: نمایش فیلم یکی از فعالیت های بسیار جذابی است که مورد اقبال کودکان و نوجوانان قرار می گیرد و از ابزار های مهم برای انتقال پیام به مخاطب است. نمایش فیلم به همراه نقد و تحلیل آن موجب عمق بخشیدن به نگاه جوانان و نوجوانان شده و نحوه نقد کردن، بحث و گفتگو و تاب آوری را به آنان آموزش می شود. آگاهی بخشیدن به کودکان درخصوص ابعاد مثبت و منفی انیمیشن ها و فیلم ها می‌تواند در زمینه دریافت واقعیات موثر باشد و تجربه ای جذاب و در حین حال علمی و مهارت آموزی را به همراه آورد.

طالبیان ادامه داد: برگزاری دو برنامه نقد و تحلیل انمیشین های اژدهاسواران و روح در سال گذشته با استقبال خوبی از طرف فرزندانِ نوجوانِ طلاب مواجه شد، بر این اساس بنا به درخواست مخاطبان، سومین برنامه نقد و تحلیل انمیشین‌ «شانس» ویژه فرزندان (دختر و پسر) نوجوان طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این برنامه روز پنجشنبه 18 آبان ماه از ساعت 15 تا 17 با حضور استاد سیاحت، کارشناس امور رسانه و ناقد و تحلیلگر فیلم به صورت برخط در بستر ادوبی کانکت از طریق لینک http://online.jz.ac.ir/r3hzcg7f2ry1/  ارائه می شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱