بیانیه مدیر جامعه الزهرا(س) در حمایت از طوفان الاقصی

طوفان الاقصی

خانم برقعی در بیانیه ای ضمن اعلام حمایت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بیان داشت: دیوارهای دروغین قلعه ظلم و ستم در اسرائیل به زودی شکسته خواهد شد.

بسم الله قاصم الجبارین

وَ مَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا (نساء75)

قسم به هُرم نَفَسهای مجاهدان و سوگند به خون‌های پربهای شهدای راه خدا؛ که ان شاءالله نصرت الهی رسیده است!

 سفاکان کودک‌کش صهیون، حقشان است که صدای درهم شکستن هیمنه پوشالی خود را بشنوند و به طوفان سهمگین عذاب، دچار شوند که این وعده الهی است برای همه ظالمان.

 این سخن ولیّ مسلمین که «اسرائیل چند صباحی بیش نخواهد بود» حق است و با مدد الهی و اتحاد مسلمین و مبارزات سربازان فداکار اسلام در فلسطین اشغالی بزودی، شکسته­ شدن دیوارهای دروغین قلعه ظلم و ستم در اسرائیل را نوید می دهد.

امروز بارقه ­های پیروزی روشن‌تر از هر روز است و رجزهای شهادت طلبان، رساتر از فرافکنی رسانه‌هایِ صهیون‌زده شرق و غرب؛

کارکنان، اساتید و خیل عظیم طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سرتاسر دنیا ضمن ادای احترام به روح پاک همه شهدای مقاومت و مبارزه با استکبار در غزّه ، لبنان، یمن و سرتاسر عالَم، با شکرگزاریِ پیروزی های بدست آمده جبهه­ مقاومت در روزهای اخیر ، و دعا به درگاه خداوند متعال برای تداوم آن، اعلام می­دارند در راه دفاع از کیان مسلمین و مبارزه با دشمنان انسانیت از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد و از همه ملت فلسطین و مبارزان راه اسلامِ محمدی در آن سرزمین تقاضا دارند با اراده محکم و تلاش مضاعف از هیچ سختی و شکستی نهراسند و مبارزه را تا پیروزی نهایی و آزادسازی قبله اول مسلمین ادامه دهند که خداوند با مستضعفان و مظلومان است. والعاقبه لاهل التقوی والیقین

دعای خیرمان نثار مجاهدان فی سبیل الله باد؛

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱