نتایج نهایی پذیرش مقاطع سطح سه و چهار سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد

نتایج پذیرش سطح سه و چهار

نتایج نهایی پذیرش مقاطع سطح سه و چهار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، نتایج نهایی پذیرش مقاطع سطح سه و چهار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از سوی اداره کل سنجش و پذیرش معاونت آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

نتایج نهایی پذیرش طلاب سطح 3 و 4 که در مصاحبه شرکت کرده اند، از طریق سامانه https://paziresh.jz.ac.ir/final-result قابل مشاهده است.

داوطلبانی که نتیجه نهایی آنها «قبول» اعلام شده است، ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی نسبت به ثبت نام نهایی حداکثر تا 3 شهریوراقدام نمایند.

فرم «تعهدنامه سرپرست» باید با حضور داوطلب و سرپرست قانونی وی در یکی از دفاتر اسناد رسمی تکمیل و مهر شود؛ سپس اسکن رنگی و خوانا از فرم تکمیل شده و مهرشده به همراه اسکن سایر مدارک تایید نشده ازطریق سامانه «ثبت نام نهایی» ارسال شود.

افرادی که خودسرپرست هستند نیازی به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی ندارند. این افراد می‌توانند با مراجعه به دفترچه راهنما از نحوه تکمیل و ارسال فرم ویژه خودسرپرستان اطلاع یابند.

لطفاً به نکات ذیل هم توجه فرمایید:

الف)تمامی پذیرفته شدگان دوره حضوری، لازم است اصل تمام مدارک خواسته شده (عکس، شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، مدرک سکونت «ویژه داوطلبان سطح 3 حضوری»، تعهدنامه سرپرست) را با مراجعه به دفتر سنجش وپذیرش در تاریخ 18 و یا 19 شهریور، ساعت 7 صبح تا 12 ظهر، ارائه نمایند.

ب) آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب نتیجه قبول نشده اند، در صورت تمایل از تاریخ اعلام نتایج حداکثر تا 31 مرداد مهلت دارند با مراجعه به لینک «ثبت اعتراض» نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند. به اعتراض‌هایی که بعد از تاریخ مذکور یا از طرق دیگر ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پاسخ اعتراض‌ها تا 25 شهریورماه به داوطلبان اعلام خواهد شد.

ج) در صورت عدم ارائه مدارک لازم  در روز مصاحبه، لازم است اسکن اصل مدارک ناقص طبق توضیحات دفترچه راهنما در سامانه ثبت نام نهایی بارگذاری شود.

د)بررسی و تأیید یا عدم تأیید مدارک ارسالی بعد از اتمام زمان ثبت نام نهایی انجام می شود؛ لذا مدارک بلافاصله قابل تأیید نیستند.

ه) کد تحصیلی در آستانه شروع سال تحصیلی صادر، و از طریق پیامک به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید. برای اطلاع از زمان شروع سال تحصیلی به دفترچه راهنما مراجعه نمایید.

و) پاسخگویی به هر گونه سؤال و ابهام تنها از طریق سامانه «ارسال و پیگیری درخواست‌ها» امکان‌پذیر است. لطفاً از تماس تلفنی با سنجش و پذیرش یا بخشهای دیگر جامعة الزهراء جداً خودداری فرمایید.

مشاهده نتیجه نهایی

دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی

راهنمای تصویری ثبت نام نهایی

ثبت نام نهایی

فرم های پذیرش

ثبت درخواست معادلسازی

ثبت اعتراض

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱