اعلام نتایج نهایی پذیرش مقطع سطح دو و بازپذیری جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

اعلام نتایج پذیرش جامعه

نتایج نهایی پذیرش مقطع سطح دو و بازپذیری جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی، نتایج نهایی پذیرش داوطلبان سطح 2 و بازپذیری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی 1403-1402 ازسوی اداره کل سنجش و پذیرش این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.

بر اساس این گزارش، داوطلبانی که نتیجه نهایی آنها «قبول» اعلام شده است، ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی  حداکثر تا 22 مرداد نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.

فرم «تعهدنامه سرپرست» باید با حضور داوطلب و سرپرست قانونی وی در یکی از دفاتر اسناد رسمی تکمیل و مهر شود؛ سپس اسکن رنگی و خوانا از فرم تکمیل شده و مهرشده به همراه اسکن سایر مدارک تایید نشده از سامانه «ثبت نام نهایی» ارسال شود.

افرادی که خودسرپرست هستند نیازی به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی ندارند. این افراد می‌توانند با مراجعه به دفترچه راهنما از نحوه تکمیل و ارسال فرم ویژه خودسرپرستان اطلاع یابند.

لطفاً به نکات ذیل هم توجه فرمایید:

الف)تمامی پذیرفته شدگان دوره حضوری، به جز پذیرفته شدگان خوابگاهی، شامل پذیرفته شدگان تمام وقت روزانه، نیمه وقت صبح و نیمه وقت عصر باید اصل تمام مدارک خواسته شده شامل عکس، شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، مدرک سکونت، تعهدنامه سرپرست را با مراجعه به دفتر سنجش و پذیرش در تاریخ 12 تا 14 شهریور، ساعت 7 صبح تا 12 ظهر، ارائه دهند.

ب) آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب نتیجه قبول نشده اند، در صورت تمایل از تاریخ اعلام نتایج حداکثر تا 22 مرداد مهلت دارند با مراجعه به لینک «ثبت اعتراض» نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند. به اعتراض‌هایی که بعد از تاریخ مذکور یا از طرق دیگر ارائه شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پاسخ اعتراض‌ها تا 10 آبان به داوطلبان اعلام خواهد شد.در صورت پذیرش اعتراض‌، داوطلبان از نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 (بهمن 1402) مشغول به تحصیل خواهند شد.

ج) در صورت عدم ارائه مدارک لازم  در روز مصاحبه، لازم است اسکن اصل مدارک ناقص طبق توضیحات دفترچه راهنما در سامانه ثبت نام نهایی بارگذاری شود.

د) بررسی و تأیید یا عدم تأیید مدارک ارسالی بعد از اتمام زمان ثبت نام نهایی انجام می شود؛ لذا مدارک بلافاصله قابل تأیید نیستند.

ه) کد تحصیلی در آستانه شروع سال تحصیلی صادر، و از طریق پیامک به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید. برای اطلاع از زمان شروع سال تحصیلی به دفترچه راهنما مراجعه نمایید.

و) پاسخگویی به هر گونه سؤال و ابهام تنها از طریق سامانه «ارسال و پیگیری درخواست‌ها» امکان‌پذیر است. لطفاً از تماس تلفنی با سنجش و پذیرش یا بخشهای دیگر جامعة الزهراء جداً خودداری فرمایید.

مشاهده نتیجه نهایی

دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی

راهنمای تصویری ثبت نام نهایی

ثبت نام نهایی

ثبت درخواست معادلسازی

فرم های پذیرش

ثبت اعتراض

راهنمای مدارس و مراکز آموزشی

نتایج نهایی داوطلبان سطح سه و چهار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هفته آینده اعلام می‌شود

سرکار خانم اشرف السادات ارمکان ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، عنوان کرد: جهت آرامش خاطر پذیرفته شدگان و انجام ثبت نام نهایی قبل از ایام اربعین حسینی، اعلان نتایج نهایی داوطلبان سطح دو و بازپذیری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دو هفته زودتر از زمان اعلام شده، انجام شده است.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: نتایج نهایی داوطلبان سطح سه و چهار هفته آینده اعلام می‌شود.

وی افزود: دارندگان مدرک دیپلم از مدارس علوم و معارف اسلامی؛پذیرفته شدگانی که دارای سابقه تحصیلات حوزویِ کمتر از 75 واحد درسی هستند؛ دارندگان مدرک کاردانی و بالاتر که واحدهای همسو با دروس حوزوی را در دانشگاه گذرانده باشند و تمامی پذیرفته شدگان دوره بازپذيري لازم است جهت معادلسازی دروس گذرانده تا تاریخ 27 مرداد نسبت به ارسال مدارک خواسته شده، طبق مندرجات دفترچه، اقدام نمایند.

ارمکان با تصریح بر اینکه تمامی داوطلبان پذیرفته شده دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی را به دقت مطالعه کنند، گفت: شیوه آموزش طبق انتخاب متقاضیان است و بر این اساس، پذیرفته شدگان لازم است راهنمای شیوه آموزشی و اطلاعات مربوط به سامانه ها را به دقت مطالعه کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبانی که نتیجه آزمون آنها «در حال بررسی» اعلام شده است نیازمند بررسی بیشتر بوده و در صورت پذیرش نهایی، از نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 (بهمن 1402) مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: پذیرفته شدگان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱