فراخوان ثبت نام دومین کارگاه آمادگی های پیش از ازدواج

کارگاه پیش از ازدواج

کارگاه آمادگی های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه_ازدواج پایدار» ویژه طلاب مجرد ساکن استان قم به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، کارشناس مسئول اداره امور خانواده، از برگزاری دومین کارگاه آمادگی های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه_ازدواج پایدار» با همکاری مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام در تیر ماه 1402 خبر داد.

خانم طالبیان در این زمینه اظهار داشت: اولین کارگاه آموزشی مهارتهای پیش از ازدواج با تبیین سرفصل هایی از جمله مفهوم شناسی ازدواج، هدف از ازدواج، مشاوره ازدواج، اصول و بایسته های ازدواج موفق، مهارتهای ازدواج موفق ویژه طلاب مجرد جامعه الزهرا سلام الله علیها در اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی ملاک و معیارهای انتخاب درست و شیوه تشخیص معیارهای صحیح، تبیین باورهای منطقی در ازدواج، مراحل ازدواج، موضع گیری های فرد در انتخاب همسر را برخی دیگر از سرفصل های این دوره برشمرد و عنوان داشت: برای دستیابی به یک زندگی سالم و خانواده متعالی لازم است افراد مجرد مهارت های مختلف را در این زمینه کسب کنند.

طالبیان ادامه داد: با توجه به رسالتی که اداره امور خانواده در اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهر سلام الله علیها در راستای تشکیل، تحکیم و پایداری خانواده به عهده دارد و رضایت مندی مناسبی که از برگزاری اولین دوره به دست آمد، دومین دوره این کارگاه ویژه طلاب مجرد ساکن استان قم به صورت حضوری برگزار می شود.

وی در خصوص نحوه شرکت در دوره بیان کرد: طلاب مجرد متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه فرهنگی به آدرس https://cul.jz.ac.ir/Account/Login ، زبانه دوره ها، ضمن کسب توضیحات بیشتر، تا مورخ 6 تیر ماه در این برنامه ثبت نام کنند..

کارشناس مسئول اداره امور خانواده افزود: با توجه به ضرورت آشنایی والدین با مهارتهای لازم در مراحل مختلف ازدواج فرزندان، نشست ویژه والدین نیز برای شرکت کنندگان در این دوره برگزار خواهر شد.

وی در پایان اظهار داشت: شناسه کاربری https://eitaa.com/Edare_khanevade  در پیام رسان ایتا پاسخگوی مشکلات احتمالی در مسیر ثبت نام خواهد بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱