همایش «حجاب و عفاف فاطمی» در جامعه الزهرا(س) آغاز به کار کرد

همایش حجاب و عفاف

سومین همایش «حجاب و عفاف فاطمی» با حضور گروهی از بانوان فرهیخته و پژوهشگر اهل سنت از سراسر کشور در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(س) آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی، سومین همایش «حجاب و عفاف فاطمی» به همت مرکز آموزش های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا علیهاالسلام و با همکاری اداره‌ کل امور بانوان معاونت ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور گروهی از بانوان فرهیخته و پژوهشگر اهل سنت از سراسر کشور امروز سوم خردادماه در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(س) قم آغاز به کار کرد.
در این همایش، محسن مسچی، معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، خانواده‌های شهدای مدافع حرم، شهید امیری و شهید علی‌اکبر عربی، ساداتی، رئیس اداره امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و کشوری حضور دارند.
در ابتدای این مراسم، عرفان عسگری، قاری بین‌المللی قرآن کریم فضای مراسم را متبرک به کلام وحی کرد و آیین پرچم‌گردانی حرم بانوی کرامت از جمله برنامه های این مراسم است. 

اجرای سرود توسط گروه سرود فطرس، دکلمه خوانی توسط یکی از دختران نوجوان اهل سنت درباره حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و یکی از بانوان فرهیخته، شعرخوانی یکی از بانوان اهل سنت، تجلیل از دختران شهید امیری و شهید علی‌اکبر عربی، از شهدای مدافع حرم و چند نفر از بانوان فرهیخته اهل سنت از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱