نشست هم افزایی جمعی از مدیران جامعه‌الزهرا(س) و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

سازمان فرهنگ

مدیرکل دفتر بین الملل و تنی چند از مدیران بخش‌های مختلف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل دفتر بین الملل و تنی چند از مدیران بخش‌های مختلف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در اداره آسیا و اقیانوسیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حضور یافتند.

در این دیدار که با هماهنگی اداره ارتباطات و همکاری‌ها در دفتر بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها صورت گرفت، مدیران بخش‌های مختلف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله اداره کل سنجش و پذیرش، اداره امور مبلغان، مرکز آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت و مدیران ادارات دفتر بین الملل حضور داشتند.

همچنین از سازمان فرهنگ و ارتباطات، مدیر کل اداره آسیا و اقیانوسیه، معاون مدیر کل مرکز بین المللی تبلیغ، مدیراداره اعزام مبلغ، سرپرست روابط فرهنگی اداره شبه قاره در این جلسه حضور یافتند که هر یک از طرفین، زمینه‌های همکاری و فعالیت‌های خود را مطرح و گفتگو کردند.

مقرر شد اداره اعزام مبلغ و اداره امور بانوان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دفتر بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نسبت به هماهنگی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو مجموعه جهت تداوم ارتباط و تعامل اقدام و پیگیری کند.

در ضمن این دیدار، از زحمات جناب آقای دکتر خانی رئیس اداره آسیا و اقیانوسیه نسبت به هماهنگی‌های سفر مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه به پاکستان مورد تجلیل قرار گرفت.

در این دیدار، زمینه فعالیت بخش‌های مختلف دو مجموعه بررسی و بر ادامه همکاری‌ها تاکید شد.

تصویر خبر

سازمان فرهنگ 2

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱