نتایج مرحله اول آزمون ورودی جامعه الزهرا اعلام شد

آزمون ورودی 1402299

اداره کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام نتایج مرحله اول آزمون ورودی سطوح 1، 2، 3 و 4 را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ارمکان مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام با تبریک عیدسعید فطر، از اعلام نتایج مرحله اول آزمون ورودی سطوح 1، 2، 3 و 4 در سامانه سنجش و پذیرش خبر داد.

وی در این باره گفت: داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه سنجش و پذیرش به نشانی  https://paziresh.jz.ac.ir/exam-result  نتایج آزمون کتبی جامعه الزهرا علیهاالسلام را مشاهده کنند.

ارمکان ادامه داد: کسانی که در آزمون ورودی قبول شده اند برای پذیرش نهایی باید در مصاحبه حضوری در شهر قم شرکت کنند.

وی افزود: داوطلبانی که در آزمون سطح ٢ پذیرفته شده یا از آزمون معاف بوده‌اند، برای ثبت نام و تعیین زمان مصاحبه باید از ساعت ١٢ روز ١۶ اردیبهشت تا ساعت ۱۴ روز ١٩ اردیبهشت و پذیرفته شدگان در سطح ٣ و سطح ۴ از ساعت 12 روز ٢٧ اردیبهشت تا ساعت 14 روز ٣٠ اردیبهشت برای ثبت نام و شرکت در مصاحبه از طریق سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/ اقدام کنند.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام عدم ثبت نام و تکمیل مدارک در تاریخ تعیین شده را به منزله انصراف داوطلب اعلام کرد و اظهار داشت: داوطلبانی که در آزمون کتبی پذیرفته نشدند و نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند می‌توانند از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۵ اردیبهشت تا ساعت ١٢ روز شنبه ٩ اردیبهشت از طریق سامانه ثبت اعتراض به نشانی  https://paziresh.jz.ac.ir/request نسبت به ارسال اعتراض خود اقدام کنند و نتیجه اعتراض بعد از بررسی، روز دوشنبه ٨ خرداد از طریق سامانه اعلام نتایج اعلام خواهد شد.

وی از داوطلبان خواست تا پیش از ثبت نام دفترچه های راهنما در سایت پذیرش راحتما مطالعه کنند و در صورت بروز هرگونه سؤال، ابهام یا اشکال، صرفاً از طریق سامانه «ارسال و پیگیری درخواستها» نسبت به اعلام کتبی آن اقدام نمایند.

ارمکان خاطرنشان کرد: پاسخ سوالات داوطلبان تا ٧٢ ساعت پس از ارسال، در بخش «پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست ارسالی» ارائه و قابل مشاهده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱