برگزاری جشن پدران و دختران فاطمی در جامعه‌الزهرا(س)

جشن پدران و دختران فاطمی3

جشن بزرگ پدران و دختران فاطمی با حضور بیش از هزار نفر از دختران فاطمی به همراه پدرانشان در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، جشن « پدران و دختران فاطمی» از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری گروه تبلیغی رشد در سالن بیداری اسلامی این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که بیش از یک هزار نفر از دختران فاطمی به همراه پدران خویش حضور داشتند، سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام و خیر مقدم به حاضرین، به ظرفیت‌های بزرگ جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در پرورش بانوان تأثیرگذار در جامعه اسلامی اشاره و از گروه جهادی رشد قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: بیش از 70 مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در قالب این گروه تبلیغی، با نام گروه دختران فاطمی در مدت سه سال اقدام به کار فرهنگی تربیتی برای دختران نوجوان شهر قم در محلات مختلف نموده‌اند که در این جشن یک هزار پدر و دختر از این گروه حضور داشتند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این مربیان با مدیریت اداره مبلغان و همکاریهای تبلیغی و به راهبری سرکار خانم آقایاری از اساتید و مبلغان فعال جامعه الزهرا علیهاالسلام در جهت تربیت نسل نوجوان انقلابی فعالیت دارند.

خانم شریفی از مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت توسعه و پیوستن به این طرح مفید در سراسر محله های استان، دعوت به عمل آورد.

سپس اجرای جذاب خوئینی مسئول گروه جهادی رشد برای دختران فاطمی و پدران و در حاشیه آن، مدیحه سرایی و اجرای سرود توسط گروه سرود نوجوانان انصارالحجه صورت گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنعلی خوئینی مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد از دیگر سخنرانان این مراسم بود که به تلاش برای "خودی‌شدن" نزد اهل بیت علیهم‌السلام اشاره کرد و گفت: همانگونه که در روایات آمده است که "سَلمانُ مِنّا اَهلَ البَیتِ"، ما نیز باید خود را به امامان معصوم نزدیک‌تر کنیم و تنها راه این هدف، عمل به واجبات و تَرک محرمات است؛ لذا نباید گناه کنیم تا بتوانیم از یاران امام زمان ارواحنافداه باشیم.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همیشگی و همگانی ما است، افزود: ما در مورد اطرافیان‌مان، همیشه با دو کلمه  اشتباه مواجهیم: یکی "به من چه" و  دیگری "به تو چه".

این فعال جهادی در پایان، خطاب به دختران حاضر در سالن بیداری اسلامی ادامه داد: جامعه اسلامی در حقیقت یک جامعه انسانی مرتبط با هم است، اگر یک نفر حجاب درستی ندارد، نباید بگویید: "به من چه؟" زیرا او خواهر شماست و خلاصه باید نسبت به جامعه خودمان حساس باشیم.

مدیحه سرایی حاج اسلام میرزایی، همخوانی دو سرود زیبای "بیعت" و "عزیزم حسین ۲"، اجرای سرود توسط گروه انصارالحجه، اهداء جوایز به قید قرعه به دختران فاطمی، از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ پدران و دختران فاطمی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای شبکه قم به همراه دختر نوجوانشان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین م کلاته عضو شورای مرکزی تشکل‌های فراگیر و دکتر یاسی معاون نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان میهمانان ویژه در این برنامه حضور داشتند.

این جشن پیش از این برای مادران و دختران فاطمی در ایام میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱