فراخوان بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی

فراخوان بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی

فراخوان بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید در محورهای ایده‌ها و راهکارها و محصولات و تولیدات، پذیرای آثار ارسالی علاقه‌مندان به شرکت در این عرصه است.

به گزارش روابط عمومی، نخستین فراخوان بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید با هدف بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات فرهیختگان و اندیشمندان مجموعه‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهندگان حوزه سوادآموزی بزرگسالان برگزار می‌شود.

فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید در محورهای ایده‌ها و راهکارها (مقالات، پژوهش‌ها، طرح‌های اجرایی) و محصولات و تولیدات (سکوها، نرم‌افزارها، بازی‌های آموزشی) تا 31 اردیبهشت ۱۴۰۲، پذیرای آثار ارسالی علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان است.

نخستین فراخوان بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید با حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شورای عالی پشتیبانی سوادآموزی، وزارت آموزش و پرورش، معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، مرکز نوآوری و فناوری‌های دانش‌بنیان، صدا و سیما، جامعه المصطفی العالمیه، کمیسیون ملی آیسیسکو در ایران و قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر برگزار خواهد شد.

در راستای مردمی‌سازی نهضت سوادآموزی از همه صاحب‌نظران، اندیشمندان و شرکت‌های فناورانه جهت شرکت در نخستین فراخوان بین‌المللی رهیافت نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید دعوت به عمل می‌آید و به محصولات و ایده‌های برگزیده، حمایت‌های مادی و معنوی ارزشمندی به تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در این رویداد به تارنمای www.rasa.lmo.gov.ir مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱