معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

مسیر تعبد و بندگی الزاما منحصر در طلبگی نیست/جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پذیرای همه بانوان از سراسر جهان است

افتخار یوسفی

سرکار خانم یوسفی با بیان اینکه مسیر تعبد و بندگی الزاما منحصر در طلبگی نیست، از برگزاری دوره‌های آموزشی معارفی کوتاه مدت و بلندمدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه بانوان سراسر جهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم افتخار یوسفی در مراسم اختتامیه اردوی گزینشی طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با عنوان رویداد «راه روشن ۳» با حضور بیش از ۲۳۰ داوطلب ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، اساتید راهبر، اساتید رهیار، طلاب همیار و جمعی از مسئولان این مؤسسه علمی حوزوی در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، ضمن عرض خداقوت به شرکت کنندگان در این اردو، اظهار داشت: شرکت کنندگان در این اردو توانستند بوم‌های حل مسئله را طراحی و به نتایج جالبی دست پیدا کنند.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مسیر تعبد و بندگی الزاما منحصر در طلبگی نیست، خاطرنشان کرد: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همچنان با آغوش باز پذیرای بانوان از سراسر جهان است.

یوسفی افزود: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای همه بانوان، دوره‌های معارفی کوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته است و همه بانوان از سراسر ایران و جهان می‌توانند از این دوره‌ها بهره ببرند.

وی با اشاره به بوم‌های ایده پردازی در اردوی «راه روشن» بیان داشت: بوم‌های حل مسئله پر از ایده‌های جالب و نقطه نظرات جذاب بود، خوش فکر و بااستعداد و ابتکار و خلاقیت به جوانب مختلف موضوع پرداختید و این مسائل برای ما و شما مسئولیت آفرین است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵