دیدار مدیر جامعه‌الزهرا(س) با دانش‌آموختگان مدیر مدارس ایالت سند و بلوچستان

دیدار خانم برقعی با مدیران مدارس

مدیر جامعه‌الزهرا(س) با جمعی از دانش‌آموختگان مدیر مدارس علمیه ایالت سند و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی با جمعی از دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که به عنوان مدیر در مدارس علمیه ایالت سند و بلوچستان به فعالیت مشغول هستند، دیدار کرد.

وی در این جلسه به ظرفیت حوزه آزاد و دوره های مرکز آموزش های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و گفت: همه بانوان در سراسر دنیا می‌توانند از دوره‌های کوتاه مدت معارفی و کاربردی که در این مرکز ارائه می‌شود، استفاده کنند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: طلابی که استعداد تبلیغ ندارند، با یادگیری دوره‌های مهارتی می‌توانند در راستای تبلیغ فعالیت کنند.

برقعی در ادامه به نخبه گزینی در پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و افزود: ما با هماهنگی مدیران می‌توانیم پذیرش را ساده‌تر کنیم و سهمیه‌ای برای پذیرش طلاب نخبه قرار دهیم، به طوریکه طلاب پس از گذراندن دوره عمومی در پاکستان وارد دوره‌های سطح بالاتر در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شوند.

وی بر لزوم ارتباط دانش آموختگان با یکدیگر تأکید کرد و گفت: دانش آموختگان باید با هم مرتبط باشند، در یکی از روایات آمده مؤمنان همانند دانه‌های زنجیر بهم پیوسته‌اند و اگر یک دانه از تسبیح جدا شود، ارتباط بهم می‌ریزد، بنابراین باید بهم پیوستگی داشته باشند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: در روایتی از امام صادق علیه‌السلام آمده اگر دو مؤمن با هم قهر باشند، من از هر دو آنها بیزارم؛ سوال شد یکی ظالم و یکی مظلوم است، بالاخره هر دو که ظلم نکردند، چرا از هر دو بیزارید؟ فرمودند چون ارتباط و پیوستگی از بین رفته و باید جدایی بین آنها از بین برود.

برقعی تصریح کرد: متأسفانه دشمن در برخی موارد به بهانه طرفداری از احزاب، کشورها و نظام ها و غیره بین ما فاصله انداخته است، همه ما در افکار و عقاید آزادیم اما ارتباط ما نباید قطع شود.

وی به داستان حضرت یوسف و برادران ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: قرآن کریم با بیان این داستان‌ها راه هدایت را به ما نشان می دهد، حضرت یوسف به برادرانش فرمود شیطان بین من و شما فاصله انداخت؛ بنابراین فاصله و جدایی بین مؤمنان تنها از طریق شیطان است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان توصیه کرد: ما را در جریان روند فعالیت‌های خود قرار دهید و با مجموعه ارتباط مستمر داشته باشید، مجموعه می‌تواند جهت رفع مشکلات و نیازهای شما راهکارهای مناسبی ارائه دهد.

در این جلسه، 14نفر از مدیران به معرفی مدارس و فعالیت‌های خود پرداختند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱