بیانیه جامعه الزهرا در آستانه 22 بهمن

22 بهمن

جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه ای ۲۲ بهمن را یادآور مجاهدت مردم ایران در مبارزه با ظلم و تباهی عنوان کرد و از همه اقشار جامعه برای حضور در این رویداد دشمن شکن دعوت کرد.

دهه مبارک فجر و یوم‌الله22بهمن، یادآور مجاهدت، ایثار و حماسه بزرگ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به رهبری مرجعیت شیعه حضرت امام خمینی (ره) و جان‌فشانی شهیدان والامقام است.

نهضت بیدارگر امام خمینی(ره) تجربه‌ای نوین در رویارویی تمدن پوشالی غرب و اسلام و سرآغاز بیداری ملت‌ها در برابر استعمارگران و ستمگران تاریخ بود. انقلاب اسلامی ایران همچون نسیمی حیات‌بخش، امکان تحقق استقلال، آزادی، قطع وابستگی از بیگانگان و مبارزه با ظلم و جهالت را بر دل مردم جهان دمید و نمونه‌ای از حکومت و مردم‌سالاری دینی را با حضور همه اقشار جامعه به‌ویژه زنان مؤمن، انقلابی و خانواده‌مدار به جهانیان عرضه کرد.

کارکنان، اساتید و خیل کثیر طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با  سلام و صلوات بر روح بلند بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، همچون گذشته، استوار و مصمم همراه با آحاد مردم فداکار ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بر عهد و پیمان خود با شهدای والامقام و امامین انقلاب تأکید کرده و با صدایی رسا اعلام می‌دارند که توطئه‌های دشمنان و ستمگران به‌ویژه آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب خللی در اراده آنان ایجاد نخواهد کرد و تا ظهور منجی عالم بشریت در مسیر آرمان‌های انقلاب از بذل جان و مال خویش دریغ نخواهند نمود.

سیده زهره برقعی
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱