برگزاری دوره کارگاهی «فاطمه شناسی با محوریت خطبه فدکیه»

حضرت زهرا علیهاالسلام

دوره کارگاهی «فاطمه شناسی با محوریت خطبه فدکیه» به مدت 26 ساعت آموزشی از تاریخ 4 تا 17 بهمن ویژه طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، دوره کارگاهی «فاطمه شناسی با محوریت خطبه فدکیه» از سوی اداره قرآن و حدیث معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره شامل «فضائل حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به صورت تطبیقی»، «چگونگی غصب خلافت در دوره نبوي»، «روایات شهادت پیامبر صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم در کتب شیعه و سنی»، «اقدامات حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در دفاع از حضرت علی علیه‌السلام و شبهات آن»، «ماجرای فدک در طول تاریخ به صورت کامل»، «اشتراکات و افتراقات منابع روایی فریقین در ذکر حادثه غدیر»، «خطبه فدکیه و بررسی شبهه شملة الجنین» و «بررسی شبهات پیرامون حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها» هستند.

این کارگاه طی 26 ساعت آموزشی از تاریخ 4 تا 17 بهمن هر روز به جز روزهای تعطیل، ساعت 15 تا 17 به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.  

طلاب در این دوره کارگاهی از محضر حجت الاسلام و المسلمین اکبر روستایی معاون پژوهش مؤسسه آموزشی پژوهشی مذاهب اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاجی ابوالقاسم از اساتیدتوانمند دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی بهره مند می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://qh.jz.ac.ir اقدام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر ساعت 8 تا 12 با شماره تلفن 32112436 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱