مدیر کل تبلیغ جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

اجرای طرح اعزام مبلغ جامعه‌الزهرا(س) برای «جهاد تبیین»

اعزام مبلغ مدارس

همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، 12 مبلغ ایرانی و بین الملل از پنج کشور جهان با حضور در مدارس استان قم به جهاد تبیین پرداختند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اعزام مبلغ به مدارس متوسطه استان قم در دو بخش اعزام مبلغ ایرانی و مبلغ بین الملل از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان قم، در حال اجرا است.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این برنامه که همزمان با  گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه در حال انجام است، با استقبال دانش آموزان، دبیران و مسئولان مدارس مواجه شده است.

بهرامی بیان داشت: در این طرح، ۵ مبلغ بین الملل از ملیت‌های آلمانی، کانادایی، ژاپنی و آذربایجانی در  13 مدرسه حضور پیدا کرده و به بیان ماجرای تشرف خود به دین اسلام، مهاجرت به ایران برای مطالعه علوم اسلامی و طرز فکر سایر ادیان و جوامع به موضوع زن و حجاب، انقلاب اسلامی و تأثیر آن در جامعه زنان سایر کشورها می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این برنامه تا پایان دهه فجر انقلاب ادامه دارد، گفت: در این طرح، تعداد 7 نفر از مبلغان ایرانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به 10 مدرسه اعزام شدند و پس از نشست‌ها، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شده است.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، آمادگی این اداره کل را جهت اعزام مبلغ به  مدارس استان قم اعلام کرد و یادآور شد: این طرح تا پایان ایام الله دهه فجر انقلاب ادامه دارد. 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱