مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) خبر داد:

فراخوان ثبت نام طلاب برای اردوی زیارتی معرفتی راهیان نور

راهیان

فراخوان ثبت نام طلاب برای اردوی زیارتی معرفتی راهیان نور از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی، مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام الله علیها از برگزاری اردوی راهیان نور ویژه خواهران طلبه و دانش آموختگان این مجموعه علمی فرهنگی در اسفندماه خبر داد.

سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که «اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یک سنت حسنه به منظور پیشگیری از دو آسیب فراموشی و تحریف است.» گفت: همه باید در راستای تحقق جهاد تبیین در زمینه دفاع مقدس فعالیت کنند.

وی گفت: اردوی راهیان نور جامعه الزهرا سلام الله علیها به مدت چهار روز از چهارشنبه 3 اسفند تا شنبه 7 اسفند برگزار می‌شود و بانوان طلبه این موسسه در شیوه آموزشی حضوری، مجازی، غیرحضوری و دانش آموخته سراسرکشور و همچنین بانوان طلبه غیرایرانی می‌توانند در این اردو ثبت نام کنند.

وی با بیان اهمیت حضور نسل جوان در این برنامه گفت: امکان حضور فرزندان دختر مجرد در بازه سنی 9 سال به بالا نیز فراهم شده است.

مدیر کل امور فرهنگی، هزینه مشارکت طلاب را برای هر نفر 5 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: مهلت ثبت نام در این اردوی زیارتی معرفتی تا روز دوشنبه 24 بهمن است و متقاضیان می بایست پس از واریز هزینه به شماره حساب 0108249989007 یا شماره کارت 6037997599563195 به نام جامعه الزهرا سلام الله علیها نزد بانک ملی، جهت ثبت نام به سامانه فرهنگی به نشانی https://cul.jz.ac.ir/ کاربرگ اردوها مراجعه کنند و تصویر فیش پرداختی را پیوست و ثبت نام خود را کامل و در صورت آوردن همراه اطلاعات همراه را نیز درج کنند.

همچنین در صورت ضرورت شماره تماس 32112426 - 025 پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱