فراخوان ثبت نام در 27 دوره عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی ویژه نیمسال دوم 1402-1401

دوره های قرآنی

مهلت ثبت نام در 27 دوره عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه علاقه‌مندان آموزش معارف قرآنی و حدیثی ازاول بهمن تا 15 بهمن اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم رسل کرباسی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه و در جهت انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های حضوری و آنلاین و آفلاین متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار بانوان طلبه قرار داده است.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این فراخوان، دوره‌های «عمومی» آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های کارگاهی روان‌خوانی، تجوید، ترتیل خوانی، حدیث خوانی اصول کافی، آشنایی با علوم حدیث، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه و دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم ارائه شده است.

کرباسی اظهار داشت: در دوره‌های «تخصصی» قرآن و حدیث، مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم (مقدماتی و تکمیلی)، تربیت مربی حفظ قرآن کریم، تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی (ویژه طلاب ساکن قم)، تربیت مربی‌نهج‌البلاغه  و تربیت مربی صحیفه سجادیه وجود دارد.

وی یادآور شد: دوره‌ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد و شرایط بهر‌ه‌مندی برگزاری دوره‌های قرآنی و حدیثی به صورت برخط فراهم شده است.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: تشکیل هر یک از دوره‌ها منوط به حد نصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

کرباسی با بیان اینکه دوره‌ها بلافاصله بعد از به نصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان آن دوره آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: ثبت نام از طریق مراجعه به پیوند http://qh.jz.ac.ir/register/Registration/19 انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید هر روز ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۴۳۶-  ۳۲۱۱۲۰۸۸ -۳۲۱۱۲۵۴۸ تماس بگیرید.

جدول دوره های حضوری و مجازی قرآنی و حدیثی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱