فراخوان ثبت نام طلاب جامعه‌الزهرا(س) در دوره‌های عمومی و تخصصی تبلیغی

دوره های عمومی و تخصصی اداره کل تبلیغ

ثبت نام دوره‌های عمومی و تخصصی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فراخوان ثبت نام در دوره‌های اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نیمسال دوم 1401، عنوان کرد: این دوره‌ها در دو بخش عمومی و تخصصی ارائه می‌شود.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: در بخش عمومی، دوره‌های مهارت مدح ورثا، مهارت سخنوری، مهارت كلاسداری، مهارت ارتباطی، مهارت بيان احكام، مهارت رسانه و مهارت پاسخگویی برگزار می‌شود.

بهرامی افزود: ثبت نام در این دوره‌ها تا 27 دی ادامه دارد و کلاس‌های این دوره‌ها از نیمه دوم بهمن آغاز می‌شود.

وی در ادامه گفت: دوره های تخصصي تبلیغ شامل تربيت مبلغ امامت، تربيت مبلغ نماز، تربيت مبلغ عفاف و حجاب، تربيت مبلغ نقد وهابیت و دانش افزایی اساتید تبلیغ هستند.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به صورت آنلاين، آفلاين و حضوری تشکیل می‌شود و طلاب سطح 2، 3 و مبلغان سراسر كشور می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

بهرامی، مهلت ثبت نام در دوره‌های تخصصی را تا 30 دی اعلام کرد و گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره‌ها به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: شرکت در این دوره ها، زمینه تشکیل پرونده تبلیغی در اداره مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها را برای بانوان طلبه فراهم می‌آورد، همچنین پرونده مرکز خدمات برای طلاب حضوری فعال می‌شود.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: بانوان طلبه با شرکت در دوره‌های تبلیغی، از دوره‌های آموزشی و مهارتی هدفمند و کاربردی بهره مند می‌شوند.

بهرامی یادآور شد: کانال مبلغان شمیم در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/164560910C641293389e فعال است و علاقه مندان می‌توانند در این کانال عضو شوند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱