حضور مبلغ بین الملل جامعه‌الزهرا(س) در استان کرمان

مبلغ بین الملل نقی آوا

یکی از مبلغان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی در هئیت دختران حاج قاسم شهرستان رفسنجان و دانشگاه فرهنگیان کرمان به برنامه تبلیغی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت، یکی از مبلغان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در هئیت دختران حاج قاسم شهرستان رفسنجان حضور یافت.

در این مراسم که به همت مسئولان دبیرستان هدی شهرستان رفسنجان صورت گرفت، سرکار خانم نقی آوا از کشور آذربایجان به بیان ماجرای حضورش در ایران و انتخاب تحصیل دروس‌ حوزوی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پرداخت.

این مبلغ بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مسلمان واقعی و قهرمان بین المللی یاد کرد و گفت: ما به حال و موقعیت شما غبطه می‌خوریم، چرا که در کشور و شهری زندگی می‌کنید که حاج قاسم متعلق به آنجاست و در نوجوانی با شخصیت حاج قاسم آشنا شدید.

نقی آوا تصریح کرد: من با اینکه شهید سلیمانی را دیر شناختم او را پدر همه دختران مؤمن می‌دانم و به ایشان احساس پدرگونه دارم.

حضور مبلغ بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در دانشگاه فرهنگیان کرمان

این مبلغ بین الملل همچنین در جمع دانشجویان و معلمان دانشگاه های سراسر کشور که در گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گرد آمده بودند، حضور یافت و اظهار داشت: دشمن با حمله به کانون خانواده، آلوده ساختن محیط حقیقی و مجازی به انواع مفاسد و کم رنگ کردن نقش تربیتی مربیان برای کودکان مسلمانان در از بین بردن اعتقادات و باورهای ایشان از کودکی تلاش شبانه روزی می‌کند.

نقی آوا تصریح کرد: دشمن می‌داند که اگر شما به عنوان یک معلم، کار تربیتی و فرهنگی برای دانش آموزان انجام دهید، تلاش او در دو بخش دیگر نیز بی‌نتیجه است.

وی تأکید کرد: شما معلمان قدر خود و موقعیت خودتان را بدانید و خود را مسلح به دانشی کنید که بتوانید بر مخاطبان خود به عنوان الگو تأثیرگذار باشید و این را با توسل به حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی از خداوند متعال بخواهید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱