گردهمایی مبلغان فاطمی بین الملل برگزار شد

گردهمایی مبلغان بین الملل 2

گردهمایی مبلغان فاطمی بین الملل با حضور 70 نفر از بانوان مبلغ بین الملل در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، گردهمایی مبلغان فاطمی بین الملل با حضور 70 نفر از مبلغان بین الملل در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این برنامه که به مناسبت ایام فاطمیه با عنوان گردهمایی مبلغان فاطمی برگزار شد، خانم معصومه شریفی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن خیر مقدم مبلغان و مسئولان حاضر در جلسه، به تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغ بانوان مبلغ بین الملل در داخل و خارج کشور پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت اهتمام مبلغان بین الملل به جهاد تبیین، برنامه های این معاونت را در راستای فعالیت های مبلغان بین الملل تشریح کرد.

در ادامه این برنامه، خانم معصومه بهرامی مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به ارائه گزارش 6 ماه اول سال و فعالیت های تبلیغی مبلغان بین الملل پرداخت.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین زارعان از اعضای هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

عضو هیئت امنای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن تبیین فرصت‌ها و زمینه‌های تبلیغی ایجاد شده در سایه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و جهان و بیان آسیب‌های تبلیغی به مواردی همچون ضرورت آگاهی از نیاز مخاطبان، کارآمدی و به روز شدن تبلیغ، تقویت مهارت تعامل با مخاطبان مختلف، آشنایی به زبان قوم مخاطب و غیره توصیه کرد و نکات ارزشمندی را همراه با تجربیات عملی به مبلغان ارائه دادند.

در پایان این مراسم، 3 نفر از مبلغان فعال بین الملل ضمن بیان دیدگاه‌های خود مورد تقدیر قرار گرفتند و بسته‌های تبلیغی به همه شرکت‌کنندگان تقدیم شد.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱