در ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها صورت گرفت؛

برگزاری یادواره شهدا در مدرسه علمیه مؤمنات

یادواره شهدا

یادواره شهدا در مدرسه علمیه مؤمنات با حضور بانوان طلبه این مدرسه در ایام فاطمیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدرسه علمیه مؤمنات به منظور بزرگداشت مقام شامخ شهدا و به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، مراسم یاد بودی را برگزار کرد.

در این جلسه که با تلاوتی از آیات کلام الله مجید آغاز شد، خانم دکتر محبی، فرزند شهید محبی به بیان خاطراتی از شهید و ویژگی‌های اخلاقی و اعتقادی ایشان پرداخت.

فرزند شهید محبی بیان داشت: جوانان باید با شهدا انس بگیرند و فرهنگ شهادت در بین مردم جاری شود.

دکتر محبی تصریح کردک همه ما باید با شهدا تجدید عهد و پیمان کنیم و در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه با قدرت در صحنه حاضر باشیم.

در این مراسم، بانوان طلبه مدرسه علمیه مؤمنات با همخوانی سرود حماسی، مجلس را پرشور نمودند.

در ادامه، سرکار خانم میرامام به عنوان سخنران مراسم به موضوع حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و مسئله ولایت وهمچنین تبیین جایگاه شهدا دراسلام پرداخت و با تلاوت آیه 169و170 سوره مبارکه اعراف به موهبتی که خداوند به شهدا اعطا نموده، اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله این موهبت‌ها این است که خداوند اجر شهید را از زمانی که تصمیم به مجاهدت می‌گیرد، قرار می‌دهد.

استاد اخلاق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان اولین شهیده راه ولایت یاد کرد و یادآور شد: سیره  زندگی این بانوی دو عالم باید در جامعه زنده شود.

در انتهای مراسم، مداحی وسینه زنی با حضور خانم حبیبی انجام شد، همچنین در میان برنامه، بانوان طلبه با همخوانی سرود حماسی، بر تجدید بیعت با ولایت و رهبری تاکید کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱