تجلیل از برگزیدگان سومین همایش کتاب سال بانوان

اختتامیه سویمن همایش ملی کتاب سال بانوان (23)

در آیین اختتامیه سومین همایش کتاب سال بانوان، 6 کتاب در حوزه علوم اسلامی و علوم انسانی و یک کتاب در عرصه زن و خانواده به عنوان آثار برگزیده همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی، آیین اختتامیه سومین همایش کتاب سال بانوان امروز (دوشنبه، 7 آذر) با تجلیل از 6 اثر برگزیده و شایسته تقدیر در حوزه علوم اسلامی و انسانی و یک اثر در عرصه زن و خانواده برگزار شد.

در این همایش، خانم فاطمه فیاض با ارائه کتاب «اصول و مهارت‌های شادکامی مبتنی بر آیات و روایات» در گروه علمی علوم تربیتی و روانشناسی مورد تجلیل قرار گرفت.

در گروه علمی فلسفه و کلام، خانم رقیه یوسفی سوته با نگارش کتاب «بررسی تحلیلی نقش قوه خیال در تعالی انسان بر مبنای حکمت متعالیه» و در گروه علمی ادبیات و هنر، خانم مریم راهی نویسنده کتاب «به امین بگو دوستش دارم» تجلیل شدند.

در گروه علمی «زن و خانواده» که به عنوان محور ویژه این همایش بود، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بستان نویسنده کتاب «سیاست پژوهی عفاف و حجاب در ایران» مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین در این همایش، نویسندگان سه کتاب عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند، از جمله خانم ریحانه هاشمی نویسنده کتاب «نقش زنان در تحولات صدر اسلام» در گروه علمی تاریخ و سیره، و خانم ها هدیه شریفی  نویسنده کتاب «نیمه» و نسرین رجب‌پور  مؤلف کتاب «بابا رجب» در گروه علمی ادبیات و هنر شایسته تقدیر شدند.

 تصویر خبر

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱