ایستگاه صلواتی چای و واکس در آموزشگاه امام رضا به مناسبت هفته بسیج

IMG_20221123_111431_003

همزمان با هفته بسیج، طلاب بسیجی جامعه الزهرا علیهاالسلام با برپایی ایستگاه صلواتی چای و واکس در آموزشگاه امام رضا علیه السلام یاد ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی خانم احسانی فرمانده ارشد پایگاههای بسیج جامعه الزهرا بیان کرد: همزمان با گرامی داشت هفته بسیج به یاد ایثار و ازخودگذشتگی های بسبجیان در دوران دفاع مقدس، طلاب بسیجی جامعه الزهرا علیهاالسلام با برپایی ایستگاه صلواتی چای و واکس در آموزشگاه امام رضا علیه السلام عطر محبت و مهربانی را در این فضا و بین طلاب پخش کردند.

همچنین طلاب بسیجی جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در مهد کودک شکوفه های بهار با پخش شکلات و رزق های معنوی شامل بیانات رهبر معظم انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی راجع به بسیج، یاد و خاطره بسیجیان دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند. همچنین نونهالان مهد با اجرای سرود سلام فرمانده فضای این جلسه را معنوی کردند.

وی افزود: برنامه های متنوع دیگری از جمله اهدای رزق معنوی، نوشتن پیامها و توصیه های رهبر انقلاب و شاخصه های بسیجی ماندن و بسیجی بودن بر روی تابلوهای کلاس، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، اجرای سرود این عمار در آموزشگاه، برگزاری صبحگاه مقاومت بسیج و شرکت طلاب بسیجی در نشست ها و حلقه های معرفت تا پایان هفته بسیج ادامه دارد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱