دیدار طلاب کانون استان تهران جامعه الزهرا با خانواده طلبه شهید علی وردی

دیدار با خانواده شهید علی وردی

مادر شهید علی وردی اهتمام به تربیت نوجوانان، حضور در فضاهای مذهبی، خدمت به مردم و شرکت در اردوهای جهادی را از جمله فعالیت های این شهید برشمرد و گفت: او به نماز اول وقت و رعایت دقیق حریم نامحرم اهتمام ویژه داشت و اهل هیات و انس با شهدا بود.

به گزارش روابط عمومی، مدیر اداره انجمن ها و تشکل های فرهنگی جامعه الزهرا سلام الله علیها از حضور طلاب کانون استان تهران در منزل طلبه شهید آرمان علی وردی خبر داد.

خانم موحدی پور گفت: طلاب کانون استان تهران در این دیدار با مادر این شهید گرانقدر ابراز همدردی کرده و از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل آوردند.

در این دیدار مادر شهید علی وردی با بیان خاطراتی از ایشان به برخی از ویژگی های شخصیتی و معنوی شهید اشاره کرد و گفت: آرمان با اینکه در رشته مهندسی عمران در دانشگاه مشغول تحصیل بود، بنا به احصاء وظیفه تحصیل در علوم دینی، دانشگاه را رها و با فعالیت در عرصه طلبگی، سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: اهتمام به تربیت نوجوانان، حضور در فضاهای مذهبی، خدمت به مردم و شرکت در اردوهای جهادی از جمله فعالیت های آرمان بود. او به نماز اول وقت و رعایت دقیق حریم نامحرم اهتمام ویژه داشت و اهل هیات و انس با شهدا بود.

در پایان این دیدار دکلمه ای در وصف شهید توسط یکی از نوجوانان حاضر در جلسه اجرا و  هدیه ای از طرف جامعه الزهرا سلام الله علیها تقدیم مادر این شهید عزیز شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱