فراخوان تکمیل عضویت انجمن‌های علمی فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)

انجمن

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از فراخوان تکمیل عضویت انجمن‌های علمی فرهنگی طلاب در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب دام‌ظله‌العالی که فرمودند: «انجمن‌ها کاری کنند که مخاطبان بسیاری پیدا کنند، سطح وسیعی از مخاطبان را پیدا کنند و روی آنها اثرگذار باشند، و آن اثر یعنی تشکیل هویّت و شخصیّت جوان اسلامی، آن ‌چنان‌که جمهوری اسلامی می‌طلبد»، اظهار داشت: انجمن‌های علمی فرهنگی، تشکل‌های خودجوش و جهادی هستند که طلاب با حضور در این تشکل‌ها در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های جامعه در چارچوب آیین‌نامه به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی می‌پردازند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه شناسایی و شکوفایی استعدادهای علمی فرهنگی، توانمندسازی طلاب در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی، ایجاد روحیه نشاط، نوآوری، خلاقیت، رقابت سازنده در فعالیت‌های تخصص‌محور را از اهداف تشکیل انجمن‌ها عنوان کرد و گفت: فعالیت در انجمن‌ها فرصتی برای پیاده‌سازی آموخته‌ها در قالب کارگروهی است.

وی خاطرنشان شد: با توجه به عنایت ویژه مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها درشکل‌گیری انجمن‌ها و لزوم فعالیت طلاب در زمینه‌های مختلف، طلاب علاقه‌مند ایرانی و بین‌الملل، درحال تحصیل و ساکن قم، که مایل به فعالیت در عرصه‌های مختلف از جمله ولایت فقیه، عفاف و حجاب، خانواده، مهدویت، هلال احمر و... هستند، پس از مطالعه اساسنامه که در پیوست آمده، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفتر انجمن علمی فرهنگی واقع در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، طبقه همکف سالن شهید بهشتی، از 22 تا 30 آبان 1401روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 11 با تکمیل نمودن فرم مربوطه برای عضویت اقدام کنند.

داودالموسوی تصریح کرد: در راستای اهتمام به تشکیل انجمن‌های ملیتی، طلاب بین الملل در حال تحصیل نیز می‌توانند با تشکیل انجمن‌های ملیتی به فعالیت فرهنگی در راستای اقتضائات ملیتی بپردازند و حضور فعال داشته باشند.

وی در پایان ضمن قدردانی از طلاب فعال فرهنگی در استان قم، از آنان برای مشارکت و همکاری در برپایی انجمن‌های علمی فرهنگی دعوت به عمل آورد و یادآور شد: در صورت نیاز شماره تماس ۰۲۵۳۲۱۱۲434 پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. 

دانلود اساسنامه انجمن های علمی فرهنگی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱