بازدید مدیر جامعه الزهرا از مرکز آموزش زبان فارسی/ آموزش حدود 8 هزار نفر از بیش از 100 ملیت

بازدید از مرکز زبان فارسی

سرکار خانم برقعی صبح امروز از مرکز آموزش زبان فارسی بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های این مرکز آشنا شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام صبح امروز به همراه خانم ها یوسفی معاون آموزش و تربیت، غیوربابایی مدیر تحصیلات عمومی، ضرابی مشاور عالی، ارمکان مدیرکل سنجش و پذیرش و آقایان حجت الاسلام والمسلمین اندیشه مدیرکل حوزه مدیریت، داوودالموسوی مدیر مرکز برنامه ریزی و نظارت از مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی این مرکز علمی بازدید کرد.

در این بازدید سرکار خانم برقعی با تشکر از فعالیت های آموزشی این مرکز و کارکنان آن گفت: دغدغه مندی، تخصص و کارآمدی از ویژگی های مرکز آموزش زبان فارسی است از این رو ما هم برای رشد این مجموعه از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم.

وی پیشنهاد داد روش ها، کتابها و محتواهای آموزشی این مرکز زیر نظر یک شورای تخصصی بازبینی و به روزرسانی شود تا همچنان به عنوان یکی از مراکز مطرح در کشور پیشتازی خود را حفظ کند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه با بیان اینکه نخستین برخورد طلاب و دانش پژوهان بخش بین الملل با کارکنان مرکز آموزش زبان فارسی است، اظهار داشت: نوع برخورد و تعامل شما با آنها می تواند در سرنوشت ایشان موثر باشد.

در جریان این بازدید خانم سيده فاطمه رسولی موسوی مدیر مرکز بين المللی آموزش زبان فارسی گزارشی از فعالیت های این مرکز ارائه داد و گفت: نقطه عطف اقتدار فرهنگی، آموزش زبان است و ما در این مرکز کوشیده ایم تا این آموزش را با محور اسلامی و آرایه های انقلابی ارائه دهیم.

وی با اشاره به این که از ابتدای تاسیس مرکز بين المللی آموزش زبان فارسی تاکنون حدود 8 هزار نفر از بیش از 100 ملیت در این مرکز زبان فارسی را فراگرفته اند اظهار داشت: در این مرکز، آموزش زبان فارسی در 34 واحد درسی و 540 ساعت آموزشی در طول دو ترم برنامه ریزی شده است.

خانم رسولی به دوره های آموزشی کوتاه مدت، بلند مدت، فوق العاده، فشرده، آزاد، برخط، آفلاین و حضوری در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته اشاره کرد و افزود: در طول هر دوره آموزشی از هر زبان آموز 120 آزمون گرفته می شود تا برای آزمون جامع و نهایی آماده شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱