برگزاری ویژه برنامه روز نوجوان در جامعه‌الزهرا(س)

ویژه برنامه روز نوجوان10

ویژه برنامه روز نوجوان با حضور جمعی از بانوان طلبه به همراه دختران نوجوان ایشان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، ویژه برنامه روز نوجوان ویژه بانوان طلبه و فرزندان جوانان ایشان به همت اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در بخشی از این ویژه برنامه، نشست‌های تخصصی و صمیمی ویژه مادران، دختران 11 تا 14 سال و دختران 15 تا 18 سال به صورت جداگانه برگزار شد.

در برنامه ویژه مادران، نشست تخصصی «چقدر نوجوان خود را می‌شناسید؟» با حضور استاد فخر روحانی برگزار شد و خانم طالبیان در این بخش، فعالیت‌های اداره خانواده را برای مادران تبیین کرد.

در بخش دختران، نشست «خودآشنایی دوران نوجوانی» با حضور سرکار خانم گوهرسادات حسینی تشکیل شد که نوجوانان را با دوران نوجوانی آشنا کرد. در ادامه نشست‌ها، اساتید به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند،

برگزاری میز مشاوره از دیگر برنامه این مراسم بود که سه کارشناس مشاور با حضور در این برنامه به مشاوره رایگان شرکت کنندگان پرداختند.

در حاشیه این ویژه برنامه، نمایشگاه معرفی و فروش کتب تربیتی ویژه سنین نوجوانان راه اندازی شد که 13 عنوان کتاب با موضوع تربیتی با تخفیف ویژه به شرکت کنندگان عرضه شد.

حضور در مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که شرکت کنندگان به غبار روبی مزار شهدا پرداختند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان بستند.

در این مراسم، خواهر شهید طیبه واعظی به بیان خاطرات و یژگی‌های این بانوی شهید بزرگوار که توسط شکنجه ساواک در دوران انقلاب اسلامی به شهادت رسید و به عنوان شهید شاخص بسیج در سال 1394 معرفی شد، پرداخت.

اجرای تواشیح و برگزاری مسابقه ورزشی گروهی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱