تجمع اعتراض آمیز طلاب جامعه الزهرا در محکومیت اغتشاشات اخیر و شهادت شماری از هموطنان

تجمع اعتراضی طلاب نسبت به اغتشاشات اخیر (11)

طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام پیش از ظهر امروز در تجمعی اعتراض آمیز در کنار مزار شهدای گمنام، اغتشاشات اخیر را محکوم و خواستار انتقام خون شهدای این واقعه شدند.

به گزارش روابط عمومی، متن بیانیه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام که پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراضی قرائت شد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قُتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون»

عملیات تروریستی در سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ علیه‌السلام در شیراز که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هم‌وطنان نمازگزار و متدین و زائر آن آستان مقدس و همچنین جنایت ددمنشانه علیه طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی، گردید قلب یکایک ملت عزیز و شهیدپرور را جریحه‌دار نمود.

این‌گونه اقدامات در سراسر ایران نشان از اوج رذالت و درعین‌حال ذلت دشمن زبون و دست‌نشانده استکبار و وهابیت خبیث را نشان می‌دهد.

کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و شهیدپرور و بصیر ایران اسلامی آن‌چنان است که برای تحقق نقشه‌های شوم و توطئه‌های خود برای مقابله با امنیت کشور دست به هر کاری میزند و این بار کودکان بی گناه و زنان و مردان را هدف قرار داد و با اقدام مکرر به حملات وحشیانه خود علیه نیروهای امنیتی و طلاب انقلابی، تعدادی از هم‌وطنان را به شهادت رساند.

یقیناً این حادثه اتمام حجت با همه کسانی است که در روزهای گذشته با ایجاد ناآرامی و اغتشاش در سطح خیابان‌ها زمینه را برای توطئه‌های دشمن و این‌گونه حوادث دل‌خراش فراهم کردند.

ملت شریف ایران اسلامی ثابت قدم و استوار در حفظ آرمان‌های والای انقلاب و راه حضرت امام خمینی قَدَّس الله نفسه الزکیه و تحقق بخشیدن منویات مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی ایستاده و در برابر این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

ما طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن عرض تسلیت این فاجعه دلخراش به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله‌العالی ملت ولایتمدار به‌ویژه مردم متدین استان فارس و خانواده های داغدار شهدای این اغتشاشات، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مصدومین و مجروحین شفای عاجل را از درگاه خداوند متعال مسألت دارد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱