آغاز پیش رویداد پژوهشی 1401پژوهشگاه مطالعات اسلامی از 30 مهر

رویداد پژوهشی

مرحله اول رویداد پژوهشی 1401 پژوهشگاه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با عنوان پیش رویداد از شنبه 30 مهر تا پنجشنبه 5 آبان ، با محوریت حل مسئله با رویکرد استاد محور و مدل ترکیبی برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم خدیجه هاشمی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری رویداد پژوهشی پژوهشگاه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: هدف این رویداد تمرکز بر حل آسیب های اجتماعی حوزه زنان و دختران بوده و برای یک دوره پنج ساله برنامه ریزی شده است.

مدیر رویداد پژوهشی پژوهشگاه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه گام اول این دوره 5 ساله در سال 1401 با موضوع «جنسیت و علوم اسلامی» برگزار خواهد شد گفت: در پیش‌رویداد پژوهشی، 10 نشست علمی و 6 کارگاه مهارتی ایده پردازی متناسب با هریک از رشته های تخصصی برگزار خواهد شد و پژوهشگران به تفکیک رشته های مختلف علوم اسلامی با مبانی و مسائل جنسیت در هر رشته آشنا خواهند شد.

هاشمی با بیان اینکه پژوهشگران مستعد و فعال در حوزه مطالعات اسلامی زنان در این رویداد شناسایی و تیم سازی خواهند شد، افزود: اساتید و پژوهشگران بعد از یافتن ایده های علمی و اثبات مسئله بودگی آن در رشته تخصصی خود با همراهی دیگر اساتید پژوهشی به پرورش ایده ها و مطالعات علمی خواهند پرداخت و در روز رویداد(آذر ماه) در رقابت ایده پردازی شرکت خواهند کرد.

خانم هاشمی یادآور شد: پس از برگزاری پیش رویداد، رویداد پژوهشی در تاریخ 26 آذر ماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد و برگزیدگان رقابت ایده پردازی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱