آغاز کارگاه سه روزه «نقش آفرینی بانوان مسلمان در رسانه‌های نوین»

جهان شبکه ای

کارگاه سه روزه «نقش آفرینی بانوان مسلمان در رسانه‌های نوین» با حضور ۴۰ نفر از بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، اولین کارگاه «نقش‌آفرینی بانوان مسلمان در رسانه‌های نوین» از سوی اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی ویژه بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حال برگزاری است.

در این کارگاه سه روزه، 40 نفر از بانوان طلبه حضور دارند تا در یک جهان شبکه‌ای شبیه‌سازی شده، استعدادهای خود را شناسایی و نقش خود را در یکی از نقش‌های دهگانه جهان شبکه ای از جمله تولیدگر، توزیع‌گر، متفکر، کاربر پویا، مرجع پاسخ، پیشران، نیروی ویژه، تعامل‌گر، سفیر و فن‌آور انتخاب کنند و در مسیر تأثیرگذاری جهان شبکه ای به ایفای نقش بپردازند.

آشنایی طلاب با استعدادهای ویژه خود در مسیر جهان شبکه‌ای و تعامل با دیگران، شکوفایی استعداد طلاب در تعارض و تزاحم رفتارهای چالش‌برانگیز طراحی شده متناسب با شبکه و رسانه‌های نوین، یادگیری مهارت مسئولیت‌پذیری شبکه‌ای و تاثیرگذاری نقش‌های ویژه بر شبکه و رسانه‌های نوین ازجمله اهداف برگزاری این کارگاه است.

این کارگاه در طرح عملیاتی سوگواره ملت امام حسین علیه‌السلام، خروجی خود را ارائه خواهد داد و طلاب می‌توانند با استفاده از ظرفیت این سوگواره در این مرحله از برنامه، نقش‌های خود را به صورت هدفمند فعال کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱