برگزاری مراسم عقد 5 طلبه جامعه الزهرا در جوار مزار شهدای گمنام

مراسم جشن عقد

پنج نفر از طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در یادمان شهدای گمنام این مجموعه علمی پیمان زناشویی می بندند.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داوودالموسوی درگفتگو با واحد خبر عنوان کرد: همزمان با ولادت با سعادت و پرخیر و برکت امام حسن عسکری علیه السلام در روز پنجشنبه 12 آبان ماه، مراسم عقد 5 نفر از طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام از ساعت 9 تا 11  برگزار می شود.

وی گفت: ازدواج، سنتی آسمانی، الهی و ارزشمند است که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری و امنیت اجتماع می گردد و جامعه الزهرا علیهاالسلام همواره بر این مساله تاکید داشته است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن دعوت از اساتید و طلاب جهت حضور در این مراسم تصریح کرد: به منظور بهره مندی از انوار شهداء و تجدید عهد ومیثاق زوج های جوان با شهداء در آغاز زندگی مشترک و همچنین تکریم امر مقدس ازدواج و فرهنگ سازی صحیح، این مراسم در جوار مزار نورانی شهدای گمنام جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزاری می شود.

وی در پایان با اشاره به این که اداره امور خانواده طلاب در جامعه الزهرا علیهاالسلام با کمک فکری و معنوی، جوانان را در امر همسرگزینی یاری می رساند، گفت: کارشناسان امور خانواده این موسسه جهت همسان گزینی و تسهیل در ازدواج، پاسخگوی خانواده‌های متقاضی با شماره تماس 32 - 32112631  هستند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱