اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

فراخوان ثبت نام اولین دوره تخصصی طلبه خبرنگار

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره تخصصی طلبه خبرنگار ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری اولین دوره تخصصی طلبه خبرنگار ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان اظهار داشت: این دوره به صورت آنلاین به مدت 8 جلسه از تاریخ 2 آبان 1401 روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 16 تا 17:30برگزار  می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به سرفصل‌های این دوره، بیان کرد: سازمان تحریریه، مفهوم‌شناسی خبر، ارزش‌های خبری، عناصر خبری، لید، تیتر و سبک‌های خبری شایع و پراستفاده، اصول و انواع مصاحبه، آمادگی‌های قبل و حین مصاحبه از جمله سرفصل‌های این دوره هستند.

حکمت نیا، هدف اصلی از برگزاری این دوره، تربیت خبرنگار متعهد، تأثیرگذار و مورد نیاز عرصه رسانه بیان کرد و در ادامه اظهار داشت: شرکت‌کنندگان این دوره پس از قبولی در آزمون این دوره وارد دوره تکمیلی تربیت طلبه خبرنگار خواهند شد.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام این دوره تا تاریخ 26 مهرماه 1401 است، گفت: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: ثبت نام در این دوره از دو طریق امکان‌پذیر است، مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی  http://novin.jz.ac.ir (بخش دوره‌ها/ طلبه خبرنگار 1401)، همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق ارتباط با شناسه کاربری ammar_20@ در پیام رسان ایتا در این دوره ثبت نام کنند.

وی در پایان بیان داشت: متقاضیان محترم می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی 32112093  تماس بگیرند.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱