بیانیه طلاب افغانستان جامعه‌الزهرا(س) در پی شهادت ده‌ها دانش‌آموز دختر

بیانیه طلاب افغانستان

طلاب افغانستان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با صدور بیانیه ای، واقعه خون‌بار تروریستی اخیر در آموزشگاه کاج را که منجر به شهادت و مجروحیت ده‌ها تن از بانون مظلوم افغانستان شد، محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی، طلاب افغانستان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در محکومیت شهادت دانش‌آموزان دختر در افغانستان توسط حملات تروریست‌های تکفیری بیانیه‌ای صادر کردند که توسط یکی از طلاب افغانستان در نخستین نشست بصیرت افزایی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نیمسال اول تحصیلی ۴۰۲-۱۴۰۱ که با موضوع «وحدت ملی در گفتمان سیاسی امامین انقلاب» در تالار بیداری اسلامی قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«بِاَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت» (سوره تکویر آیه 9)

با نهایت تاسف و تأثر طی ماه‌های گذشته حملات تروریست‌های تکفیری علیه شیعیان مظلوم افغانستان به ویژه بانوان این سرزمین به صورت معناداری شدت گرفته است. اندکی قبل‌تر تکفیری‌های کوردل و حیوان‌صفت با به خون کشیدن مکتب سید الشهدا دشت برچی کابل، قساوت خودشان را نشان دادند.

واقعه خون‌بار تروریستی اخیر در آموزشگاه کاج که منجر به شهادت و مجروحیت ده‌ها تن از بانون مظلوم وطن‌مان شد، گواه زنده بر نیات شیاطین عصر بر حذف فیزیکی مذهب تشیع در افغانستان است. این حادثه جانکاه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و ملت مقتدر و مظلوم افغانستان تسلیت عرض می‌نماییم.

ما به عنوان فرزندان غیور ملت افغانستان که جهت کسب معارف و علوم اسلامی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مشغول تحصیل هستیم و خود را ادامه‌دهنده راه اهل بیت عصمت و طهارت می‌دانیم، این جنایت شنیع را به شدت محکوم می‌کنیم و به دشمنان ملت مظلوم افغانستان هشدار می‌دهیم که تا خون در رگ‌های فرزندان این سرزمین جاری است، برای تحقق عدالت و برچیدن ظلم از سرزمین‌شان از پای نخواهند ایستاد.

با صدای رسای زینبی می‌گوییم اگر گمان می‌کنید ما با دیدن آن اجساد پاره پاره و جوی‌های روان خون، دست از یاری مکتب اهل بیت علیهم‌السلام برمی‌داریم، باید بگوییم خیر، ما تا زمان ظهور مهدی فاطمه عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ایستاده‌ایم.

حقّا خمینی کبیر(ره) که فرمودند: «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود، ما از مرگ نمی‌ترسیم»، آری ما را در سنگرهایمان به خاک و خون بکشید. سنگر علم بهترین سنگر است؛ با کتاب‌هایمان سپر می‌سازیم و با قلم‌هایمان می‌جنگیم.

شهادت ما در جوانی میراث مقدسی است که از مادرمان فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، نسل به نسل به ما رسیده است.

تمام خبرگزاری‌ها و دستگاه‌های خبری آمریکا و اسرائیل در مرگ خانم مهسا امینی به طور یکپارچه بسیج شده‌اند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را متهم کنند، اما نسبت به صدها انفجار و انتحار بانوان افغانستان، بمباران زنان و کودکان مظلوم یمن و هزاران زن فلسطینی که در نیم قرن اخیر در زندان‌های اسرائیل هستند، هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند و هیچ خبری پخش نمی‌کنند.

این همان سیاست چندگانه آمریکا و غرب در حقوق بشر است. حقوق بشری که فقط بر پایه منافع مادی آنها تعریف می‌شود.

به کشورها و مدعیان دروغین حقوق بشر در خصوص ظلم‌های که به ملت افغانستان می‌شود و سکوت‌هایی که اختیار می‌کنند، اعلام می‌کنیم با تمام وجود و آیه شریفه «ومن یتوکل علی الله فهو حسبه» اعتقاد داشته و داریم و همین برای ما کفایت دارد؛ ولی این را بدانید که مردم دنیا نظاره‌گر این نفاق و تبعیض شما در مواجهه با این چنین وقایع در اقصی نقاط جهان هستند و روز به روز چهره واقعی شما برای آنها عیان‌تر می‌گردد.

در پایان از خداوند متعال برای ملت افغانستان، سعادت و سربلندی و داشتن رهبری فرزانه همچون رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و برای خانواده معظم شهدا صبر و اجر خواستاریم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

جمعی از طلاب افغانستان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱