پاییز، فصل خزان نیست، آغاز بهار است

آغاز ثبت نام دوره‌های مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا علیهالسلام در پاییز 1401

دوره های مرکز آموزش های کوتاه مدت

سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از آغاز ثبت‌نام دوره‌های ترم پاییز این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک‌زاد در گفتگو با واحد خبر، گفت: با شروع فصل آموزشی در سراسر کشور و آغاز بهار یادگیری، مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، ثبت‌نام دوره‌های خود را آغاز کرده است.

سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این دوره‌ها ویژه عموم بانوان علاقه‌مند و دختران و در راستای توان‌افزایی و به‌روزرسانی زندگی بانوان در عرصه فردی و اجتماعی، با بیش از 170 عنوان آموزشی، به دو شیوه حضوری و مجازی(آنلاین، آفلاین)، برنامه‌ریزی شده است.

نیک زاد بیان داشت: این دوره‌ها در  قالب 6 گروه آموزشی هنر و ادبیات، معارف اسلامی، مهارت‌ها و سبک‌زندگی، علم و فناوری، خلاقیت و نوآوری و دانش سلامت ارائه شده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها از 9 تا 20 مهر 1401می‌توانند با مراجعه به سامانه  اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir ثبت‌نام کنند.

سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد:  اطلاع‌رسانی‌ همه دوره‌ها در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و عضویت  فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، ضروری است.

نیک زاد در پایان عنوان کرد: جهت کسب اطلاعات بیشتر، شناسه‌های کاربری https://eitaa.com/borhan_jz و https://eitaa.com/edare_amf_jz و https://eitaa.com/azad_jz در پیام‌رسان ایتا در خدمت فراگیران ارجمند است.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱