اجرای مرحله دهم رزمایش کمک مؤمنانه جامعه الزهرا به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی

کمک مومنانه

مرحله دهم رزمایش کمک مؤمنانه جامعه الزهرا علیهاالسلام به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم داوودالموسوی، مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از اجرای دهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه جامعه الزهرا علیها السلام خبر داد.

وی با تبریک میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام گفت: در رمضان 1401 این توفیق نصیب ما شد تا با تاسی به این امام همام که بارها همه دارایی خود را در راه کمک به مستمندان انفاق نمودند نسبت به کمک مؤمنانه و فرهنگ‌سازی آن اقدام کنیم.

داوودالموسوی گفت: بر اساس رسالتی که جهت فرهنگ‌سازی کمک مؤمنانه به عهده داریم، در زمینه کمک به هم نوع و همدلی با ایشان فعالیت‌های متنوعی انجام شد. در این راستا بسته‌های معیشتی توسط طلاب و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله علیها تهیه و توسط خواهران طلبه جهادی بسته‌بندی شد تا با همکاری اداره رفاه طلاب بین افراد واجد شرایط توزیع گردد.

مدیرکل امور فرهنگی گفت: از جمله اهداف ما تقویت طلاب، غنی نمودن مباحث فرهنگی و ارائه محتواهای فرهنگی است، ازاین‌رو در دهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی و بسته‌های فرهنگی از جمله کتاب «امام علی علیه‌السلام بهترین انسان بعد از پیامبر صلی‌الله علیه و آله" و کتاب ویژه کودک به همراه نمک متبرک حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها و تقویم جیبی سال 1401 تدارک دیده شد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱