اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی برگزار می کند؛

فراخوان ثبت نام دوره مبانی نقد و تحلیل فیلم

نقد فیلم

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره مبانی نقد و تحلیل فیلم از دوره سواد رسانه کانون استان خراسان رضوی ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره رسانه در کانون استان خراسان رضوی ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان این استان اظهار داشت: این دوره به صورت مجازی و حضوری از تاریخ 17 مهرماه در شهر مقدس مشهد و به مدت 32 ساعت برگزار می شود و مهلت ثبت نام این دوره تا تاریخ  11 مهرماه 1401 است.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد: زمان برگزاری این دوره روزهای یکشنبه ساعت 16:30 تا 18:00 می باشد.

حکمت نیا اشاره کرد: افرادی مجاز به شرکت در این دوره هستند که دوره مبانی سواد رسانه برگزار شده درکانون استان خراسان رضوی را با موفقیت به پایان رسانیده باشند.

وی در ادامه اظهار داشت : شرکت کنندگان این دوره پس از قبولی در آزمون این دوره وارد دوره دین و رسانه خواهند شد.

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان حائز شرایط می توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانیhttp://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش دوره ها) ثبت نام کرده و  در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی 32112093  تماس حاصل نمایند یا به کانال اطلاع رسانی تبلیغ نوین به نشانی @jz_resane  مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱