ثبت نام ترم پاییز آموزشگاه تخصصی زبان های خارجی هدی

آموزشگاه زبان هدی

مدیر آموزشگاه تخصصی زبانهای خارجی هدی از آغاز ثبت نام ترم پاییز ویژه خواهران در رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه باغ شیخی مدیر آموزشگاه تخصصی زبانهای خارجی هدی در گفتگو با واحد خبر بیان گفت: ثبت نام ترم پاییز از 15 شهریورماه آغاز شده و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در این دوره ها که شامل مکالمه زبانهای انگلیسی، عربی، اسپانیایی، فرانسه، کره، آلمانی و چینی است، تمامی مهارتهای Speaking, Reading, Writing & Listening (مکالمه، خواندنی، نوشتاری و شنیداری) آموزش داده می شود.

باغ شیخی همچنین از برگزاری دوره های تخصصی آموزشی از جمله TTC (تربیت مدرس)،  IELTS(آیلتس)، TOEFL (تافل)، Intensive Course (دوره های فشرده)، Translation Course (فن ترجمه) و Speaking Course (دوره مکالمه) ویژه زبان آموزان منتخب و پس از گزینش علمی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بهره مندی از کادر مجرب و اساتید با سابقه و برتر دانشگاهی و آموزشگاهی، ارائه کارنامه و مدرک پایان دوره معتبر با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش، پیگیری مستمر و مداوم سطح علمی زبان آموزان، ارتقای مداوم سطح کیفی آموزشی کلاسها و به روزرسانی مستمر آنها و جذب زبان آموزان نخبه و با استعداد برای تربیت مدرس از مزایای این آموزشگاه تخصصی است.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبانهای خارجی هدی ادامه داد: ترم پاییز از هفته دوم مهرماه آغاز خواهد شد و شیوه آموزش این دوره بسته به تقاضای زبان آموزان به صورت کاملا مجازی و یا تلفیقی (حضوری / مجازی) است.

وی با بیان اینکه ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می شود افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 با دفتر آموزشگاه با شماره تلفن 32935677 تماس حاصل فرمایند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱