اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی برگزار می‌کند؛

فراخوان ثبت‌نام طلاب در طرح جانشین پروری فضای مجازی

تبلیغ نوین

مدیر اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ثبت‌نام طلاب در طرح جانشین پروری خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اجرای دوره تشکیلات در فضای مجازی و طرح جانشین پروری اظهار داشت: این طرح با اهداف آماده‌سازی طلاب برای حضور در عرصه‌های حکمرانی فضای مجازی و رسانه؛ شناسایی شایستگی‌های احراز پست‌های سازمانی جهت معرفی به سازمان‌های نیازمند به نیروهای متخصص؛ شایسته شناسی، شایسته پروری، شایسته گماری و ارزیابی طلاب در راستای اهداف کلان انقلاب اسلامی؛ تشکیل کانون‌های ارزیابی شایستگی‌های مدیران عرصه‌های نوین تبلیغی؛ به‌کارگماری نوین طلاب در عرصه‌های فعالیت‌های تبلیغی ـ رسانه‌ای اجرا می‌شود.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی ادامه داد : جانشین پروری، ایجاد مخزنی گسترده، جهت شناسایی افراد مؤثر و تأثیرگذار فرهنگی- تبلیغی و پرورش آن‌ها برای تصدی مشاغل استراتژیک حیاتی و کلیدی آینده کشور است که این عرصه برای حضور طلاب آماده‌شده است.

حکمت نیا افزود: جانشین پروري يك استراتژي هوشمند مديريت استعدادها هست كه می‌تواند موجب حفظ استعداد درون یک تشکیلات منسجم و سازمان‌یافته باشد.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی اشاره کرد: این طرح به‌صورت آزمایشی به مدت شش ماه در این اداره در حال  اجرا است و با مواجهه با چالش‌های مختلف آن و رفع موانع ، برای حضور گسترده طلاب آماده بهره‌برداری شده است.

وی یادآور شد: آینده‌نگری فضای مجازی و مباحث استراتژی این فضا در حوزه زنان و خانواده نیازمند انسجام‌بخشی و حضور فعال طلاب  در عرصه‌های فضای مجازی ، رسانه و هنر است.

حکمت نیا اضافه کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان می‌توانند تا 14 آبان ماه با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش برنامه‌ها/ طرح جانشین پروری ) ثبت‌نام کرده و بعد از ثبت‌نام با مراجعه به آی‌دی b_a_1400@ در ایتا ، اطلاعات تکمیلی را ارسال نمایند.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت‌نام با شماره داخلی 32112093  تماس حاصل نمایند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱