در آستانه سال تحصیلی جدید؛

جلسه تعامل معاونت آموزش و تربیت با معاونت منابع انسانی و پشتیبانی برگزار شد

جلسه تعامل

با توجه به شرایط حضوری شدن دروس در سال جاری تحصیلی، جلسه تعامل و همکاری معاونت آموزش و تربیت با معاونت منابع انسانی و پشتیبانی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، جلسه تعامل و همکاری بین دو معاونت آموزش و تربیت و معاونت منابع انسانی و پشتیبانی روز گذشته با حضور معاونان و مدیران این دو معاونت برگزار شد.

در این جلسه  سرکار خانم یوسفی، معاون آموزش و تربیت با اشاره به هدف والای جامعه الزهرا علیهاالسلام در رشد، تعالی، آموزش و تربیت طلاب فرهیخته گفت: همه فرآیندهای موجود در این موسسه علمی باید در راستای این هدف اولویت‌بندی شود.

وی اظهار داشت: پس از دو سال و نیم تعطیلی دروس به‌صورت حضوری به خاطر شرایط کرونا، امسال دروس به روش حضوری برگزار خواهد شد، ازاین‌رو باید آمادگی کامل برای بازگشت به شرایط پیش از کرونا را داشته باشیم تا در روند برگزاری دروس و آمد و شد طلاب خللی وارد نشود.

معاون آموزش و تربیت در پایان نکاتی پیرامون مباحث اداری کارکنان، محل استقرار آن‌ها، سرویس طلاب و اساتید و مسائل دیگر  بیان کرد. همچنین در ادامه مدیران ادارات معاونت آموزش و تربیت به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در آستانه سال تحصیلی پرداختند.

در ادامه این جلسه  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی با اشاره به اینکه این معاونت با نگاه تعاملی پذیرای دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌ها همکاران در همه بخش‌ها به‌ویژه معاونت آموزش و تربیت هست، گفت: همه تلاش ما در معاونت، ایجاد فضایی آرام، امن و بدون دغدغه برای همکاران، طلاب و اساتید محترم است تا در سایه آن جامعه الزهرا علیهاالسلام به وظیفه ذاتی خود در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی به نحو احسن عمل نماید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱